فروش اپل ویژن پرو در فروشگاه “با تعیین وقت قبلی”

سپس دوباره، OEM می‌تواند این شکست بالقوه را به یک دارایی تبدیل کند، به‌ویژه اگر پیش‌بینی جدید مارک گورمن از نحوه فروش آن به پایان برسد. مشارکت کننده بلومبرگ ادعا می کند که شنیده است که هدست های افتتاحیه فروخته خواهند شد.با تعیین وقت قبلی“.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه


منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-Vision-Pro-to-be-sold-in-store-by-appointment.732977.0.html

ظاهراً این فرآیند مستلزم نیاز به سفر به محلی‌ترین فروشگاه اپل برای خریدار است تا واحد خود را تحویل بگیرد، که احتمالاً می‌تواند شامل یک آموزش انفرادی در مورد نحوه استفاده از visionOS باشد، نه اینکه به یک «مناسب» عملاً سفارشی برای سیستم عامل اشاره کنیم. دستگاه – که ممکن است در واقع برای کارکرد صحیح ویژگی‌هایی مانند EyeSight ضروری باشد، به غیر از سیستم ناوبری مبتنی بر اشاره و مصرف محتوای فراگیر آن.

گفته می شود این مدل فروش حضوری در ایالات متحده تنها در عرضه هدست در سال 2024 با قیمت 3499 دلار آمریکا در دسترس خواهد بود و در دسترس بودن آن به بریتانیا و کانادا و پس از آن بازارهایی مانند استرالیا، فرانسه، هنگ کنگ گسترش خواهد یافت. ، ژاپن، سرزمین اصلی چین و کره جنوبی در طول زمان.

پس از آن، خریداران همچنان احتمالاً می‌توانند به‌جای آن، Vision Pro خود را آنلاین دریافت کنند. با این حال، اپل ممکن است از خرید حضوری به عنوان راهی برای استفاده بیشتر از نوع جدید پوشیدنی یاد کند، همانطور که در سال 2015 شروع به فروش نسل اول واچ کرد.

خرید Quest 2 در آمازون