طرح های مفهومی اولیه تسلا Cybertruck نشان می دهد که همیشه در دستور کار ایلان ماسک بوده است.

به نظر می‌رسد مجموعه‌ای التقاطی از نگاه‌های بالقوه الهام‌بخش برای ماسک و فون هولژاوزن وجود دارد که می‌توان از آنها الهام گرفت، از جمله عکس‌هایی از RoboCop و چند اسکرین شات گرفته شده از Cyberpunk 2077. همچنین تصاویری از ماشین زمان DeLorean وجود دارد بازگشت به آینده و لوتوس اسپریت سفارشی، «نلی خیس» از فیلم جیمز باند جاسوسی که مرا دوست داشت. متأسفانه، نه سفر در زمان و نه تبدیل زیردریایی در تسلا سایبرتراک موجود نیست.

دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 3019 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

با انتخاب فولاد ضد زنگ، اسکلت بیرونی تسلا سایبرتراک نسبت به رقبای منحنی‌تر خود، صاف‌تر و صاف‌تر می‌شود که البته ظاهر منحصربه‌فردی به آن بخشیده است. دوستداران طراحی Cybertruck خوشحال خواهند شد که تسلا مسیر برخی از کانسپت های نمایش داده شده را همراه با نمونه هایی که به طور مشخص کمتر هیجان انگیز هستند را دنبال نکرده است. اما کسانی که از طراحی متنفرند ممکن است آرزو کنند که تسلا Cybertruck در نهایت “خسته کننده” بود – اما در این صورت اینها کسانی نخواهند بود که در نهایت یکی از کامیون ها را خریداری کنند.

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Early-Tesla-Cybertruck-concept-designs-show-edgy-was-always-on-the-agenda-for-Elon-Musk.735577.0.html

او دوست ندارد حوصله سر برود. او چیزهایی را از فیلم‌ها، علمی تخیلی، از بازی‌های ویدیویی مطرح می‌کند و همه در این جلسه به او فشار می‌آورند. بالاخره می گوید بس کن، ما این کار را می کنیم. ما قصد داریم آن را هیجان انگیز کنیم.

یک عکس جذاب ارسال شده توسط والتر آیزاکسونکه به تازگی بیوگرافی ایلان ماسک را نوشته است که در 12 سپتامبر منتشر خواهد شد، فاش کرده است که تسلا Cybertruck ممکن است با طراحی متفاوتی ظاهر شود. ایزاکسون را می‌توان در عکس همراه با ماسک و طراح ارشد تسلا، فون هولژاوزن، در حالی که تصاویر گرفته شده از بازی‌ها و فیلم‌های محبوب متعدد، با طرح‌های اولیه Cybertruck در سمت چپ مشاهده می‌کنند.

بیوگرافی ایلان ماسک توسط والتر ایزاکسون را در آمازون بخرید