طبق گزارش‌ها، برنامه‌های شخص ثالث توییتر مانند Twitterrific و Tweetbot برای بسیاری از کار افتاده است

جالب اینجاست که به نظر می‌رسد فقط مشتریان کامل توییتر با مشکلاتی مواجه هستند، زیرا سرویس‌ها/برنامه‌هایی که از APIهای توییتر به روشی محدود استفاده می‌کنند، به عنوان مثال برای احراز هویت، هیچ مشکلی نداشته‌اند. چالش ها و مسائل. با در نظر گرفتن این موضوع، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه ممکن است توییتر عمداً دسترسی مشتریان شخص ثالث به این پلتفرم را تعلیق کند، وجود دارد و برنامه‌ها را در این فرآیند خفه می‌کند.

از این زمان، هیچ کس نمی داند که آیا این قطعی غیرعمدی است یا یک حمله هدفمند به مشتری های شخص ثالث توییتر. مطابق توییتر فوق العاده، “علت اصلی” ناشناخته باقی مانده است. پل حداد، یکی از توسعه دهندگان Tweetbot، به اشتراک گذاشته شده است هیچ ارتباط رسمی از سوی توییتر در مورد این وضعیت وجود ندارد. پل نیز امیدوار شد هر آنچه در توییتر اتفاق می افتد فقط یک ربات خودکار حفاظت از هرزنامه است که به اشتباه برنامه های مناسب یا چیزی مشابه را به حالت تعلیق در می آورد.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Third-party-Twitter-apps-like-Twitterrific-and-Tweetbot-reportedly-down-for-many.681399.0.htmlبر کسی پوشیده نیست که ایلان ماسک می خواهد درآمد توییتر را به شدت افزایش دهد. با فرض اینکه این قطعی عمدی باشد، کشتن برنامه های شخص ثالث توییتر ممکن است گامی در این مسیر باشد زیرا توییتر هیچ پولی از چنین خدماتی دریافت نمی کند.