شیشه زاگرس شیشه های معمولی شیشه های سکوریت شیشه های لمینت

شیشه زاگرس شیشه های معمولی شیشه های سکوریت شیشه های لمینت

مضاف بر اینکه با طلق PDLC موجود بین دوشیشه امکان مات و یا شفاف شدن درکسری ازثانیه با استفاده از جریان برق را دارا هستند. شیشه های مات شونده برای ایجاد حریم خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند . چنانچه سوال، نظر یا پیشنهادی دارید آن را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید. از شما خواهشمندیم در صورت مشاهده ی اطلاعات اشتباه در سایت، مورد مربوطه را اطلاع دهید تا در اسرع وقت اصلاح گردد. پس از تکمیل فرم، متخصصان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

شیشه رفلکس معمولا درنماهای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه فلوت را می توان بصورت اولیه و یا بصورت فراوری شده و افزایش کاراییهای جدید مورد استفاده قرار داد. ساختمان سازي بدون ايجاد تغيير در ميزان عبور نور و يا کاهش ديد براي سازههاي بدون قاب، مانند در ورودي و يا هر مکاني که احتمال صدمه ديدن افراد وجود داشته باشد، قابل استفاده است. همسو با توليد شيشه سکوريت، شرکت شيشه قزوين جهت صرفه جويي در مصرف انرژي، کاهش آلودگي صوتي و ايجاد آرامش براي ساکنين اقدام به توليد شيشه عايق (چند جداره) نيز نموده است. اصولا شیشه ، از سه ماده اصلیآهک، سیلیس ، کربنات سدیم تشکیل می شود. این مواد به همراه مواد افزودنی جزئی دیگر در کوره های ذوب شیشه ، مذاب شده و در نتیجه می توان به اشکال مختلف درآورد.

  • تاریخچه شرکت شیشه لیا به چهل سال پیش برمی گردد، زمانی که مالکین و مدیران فعلی آن، شرکت پارس شیشه را که تولید کننده ی انواع شیشه های ایمنی اتومبیلی و ساختمانی است، تأسیس نمودند.
  • یکی از تاثیر گذارترین موارد قیمت نهایی در کارخانه شیشه خم جنس شیشه‌ای هستش‌که انتخاب می‌کنی.
  • که‌یکی از تولیدات بسیار زیبا از شیشه منحنیه ، و با اشکال گوناگون و در رنگ‌های متنوع تولید می‌شن.
  • در اکثر شرکت‌ها برای میز منشی از نمونه‌های جذاب و خاص استفاده می‌شه.

اسپیسر مورد استفاده تولید کارخانه Nedex ترکیه و چسب اولیه بوتیل و ثانویه پلی سولفاید کارخانه Vitrocol است. استفاده از اتاقک شیشه‌ای برای آسانسور به‌عنوان یک ویژگی لاکچری در اکثر آسانسورهای اماکن لوکس ، بسیار مورد توجه و زیما استقبال قرار گرفته. اکثر اماکن تجاری بزرگ و لوکس ترجیح می‌دن از کابین شیشه‌ای به‌جای کابین‌های مرسوم و معمولی در آسانسورهای مراکز تجاری خودشون استفاده کنن.

خرید شیشه دوجداره – نمایندگی شیشه دوجداره

ولی این مقدار از سکوریت شدن تنها برای تولید و ساخت بعضی از محصولات شیشه‌ای کفایت می‌کنه. یکی دیگه از انواع شیشه‌های شفاف ، شیشه فلوت که‌از کم‌ترین درصد شفافیت در بین شیشه‌های شفاف برخورداره. تو سطح این شیشه به‌مقدار کمی می‌تونی موج و ریز جوش‌هائی رو ببینی که‌ نشون‌دهنده کیفیت پایین اونه. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر در مورد قیمت شیشه ساختمانی صحبت کنیم.

تنوع رنگ در این محصول شامل مجموعه‌کاملی از انواع تناژ‌های رنگیه. شیشه خم یکی از زیبا‌ترین تولیدات کارخانه‌های شیشه سازی جهانه و سازه‌های شیشه‌ای تولید شده از این محصول هم جزو جذاب‌ترین و پر استقبال‌ترین محصولات شیشه‌ای به‌حساب میان. امروزه شیشه های سکوریت به طور وسیعی در صنعت ساختمان شامل نما، پنجره و دکوراسیون داخلی، در صنعت لوازم خانگی شامل انواع اجاق گاز، فر و مبلمان، همچنین صنایع خودروسازی شا …

علاوه بر این در برابر شرایط آب و هوایی سخت و حوادث مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. طی سال های اخیر استفاده از پنجره های دارای شیشه دو جداره در ساختمان های مسکونی اجباری شده است. انواع شیشه های دو جداره شامل شیشه لمینت، شیشه سکوریت و شیشه اسپایدار می شود که همه آن ها طی سالیان گذشته طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند.

شیشه سکوریت رنگی

یکی از کاربرد‌های بسیار ویژه در ساختمون سازی ، استفاده از شیشه خمیده در ساخت پنجره و در قسمت‌های مختلف ساختمون هستش. شیشه‌های منحنی در تولید پنجره‌های کوچک و بزرگ بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرن و نما و جلوه‌ای بسیار زیبا به‌ساختمون می‌بخشن. مدرن‌ترین شیشه‌های خمیده ساختمونی رو می‌تونی از مرکز خرید شیشه خم فرکو تهیه کنی. این محصول از جمله میزهایی هستش‌که در شرکت‌ها و اداره‌ها و هم‌چنین در منازل بسیار استفاده می‌شه. به‌همین دلیل زیبایی اون برای اکثر افراد مهمه و درکنار زیبایی ،کاربردی بودن و کیفیت اون نیز بسیار اهمیت داره. انواع میز شیشه‌ای کامپیوتر تولید شده در کارخانه شیشه خم فرکو ، می‌تونه هم جنبه زیبایی و هم جنبه کیفیت و کارایی رو هم‌زمان داشته باشه.

فروش دولومیت

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار