شیائومی Redmi Watch 3 Active با قیمت 39.99 یورو وارد اروپا می شود

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Redmi-Watch-3-Active-arrives-in-Europe-for-EUR39-99.734315.0.htmlالکس آلدرسون

الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 8247 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018
به گفته شیائومی، Redmi Watch 3 Active دارای باتری 289 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ تا 12 روز دوام می آورد. علاوه بر این، این ساعت هوشمند دارای بیش از 100 حالت ورزشی از پیش بارگذاری شده و همچنین 200 صفحه ساعت است. متأسفانه، شیائومی ماژول GPS را که بتوان از آن به عنوان بخشی از ردیابی فعالیت استفاده کرد، قرار نداده است. با این حال، Redmi Watch 3 Active دارای سنسورهای ضربان قلب و SpO2 برای نظارت بر معیارهای مختلف سلامت است.

شیائومی اکنون Redmi Watch 3 Active را در اروپا عرضه می کند، کمتر از یک ماه پس از اینکه این شرکت این ساعت هوشمند را بدون هیاهو یا اطلاعیه مطبوعاتی در وب سایت جهانی خود فهرست کرد. برای یادآوری، Redmi Watch 3 Active نام جهانی Redmi Watch 3 Youth Edition است که شیائومی آن را از ماه می در چین به فروش رسانده است. شیائومی تصمیم گرفته است که تمام گزینه های رنگ Redmi Watch 3 Youth Edition را به اروپا بیاورد. در عوض، Redmi Watch 3 Active در رنگ‌های مشکی یا نقره‌ای موجود است که در بالا و پایین نشان داده شده است.

علاوه بر این، Redmi Watch 3 Active دارای یک پنل LCD 1.83 اینچی است که در یک قاب 47 میلی‌متری قرار گرفته است. این نمایشگر همچنین دارای وضوح 240 در 280 پیکسل و 450 نیت است. هرچند نرخ تازه سازی آن ناشناخته باقی مانده است. در حال حاضر، مدیا مارکت Redmi Watch 3 Active را به قیمت 39.99 یورو در آلمان به فروش می رساند. در مقابل، آمازون 49 یورو برای همان مدل در امثال آن دریافت می کند آلمان و اسپانیا. احتمالاً به زودی در سایر بازارهای اروپایی نیز عرضه خواهد شد.