شیائومی Mijia Graphene Baseboard Heater Fire Edition با شعله های ساختگی وارد چین شد

همچنین، می‌توانید تنظیمات دستگاه را با استفاده از یک پنل لمسی یکپارچه در بالای گجت تنظیم کنید. در حال حاضر می توانید نسخه شعله شبیه سازی شده گرمکن پایه پایه گرافن شیائومی Mijia را در چین با قیمت 1299 یوان (~ 179 دلار آمریکا) با سپرده 100 یوان (~ 14 دلار آمریکا) پیش خرید کنید. انتظار می رود این گجت در آینده با قیمت 1599 یوان (220 دلار آمریکا) به فروش برسد. مشخص نیست که آیا شیائومی می تواند این دستگاه را در بازارهای دیگر مانند آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا عرضه کند یا خیر.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Mijia-Graphene-Baseboard-Heater-Fire-Edition-arrives-in-China-with-fake-flames.665292.0.htmlشیائومی a نسخه شعله شبیه سازی شده بخاری پایه گرافنی Mijia آن در چین. این گجت تقریباً مشابه گرمکن پایه Graphene Baseboard Heater است که اخیراً معرفی شده است. همانند مدل استاندارد، این دستگاه دارای دو عنصر گرمایش گرافن است که به شما امکان می دهد خانه خود را بین 16 تا 28 درجه سانتی گراد (61 تا 82 درجه فارنهایت) گرم کنید. شیائومی ادعا می‌کند که بخاری می‌تواند دمای اتاقی با اندازه متوسط ​​را تا 4 درجه سانتی‌گراد (~7 درجه فارنهایت) در کمتر از 10 دقیقه افزایش دهد.

این گجت توهم آتش خود را با استفاده از یک سری LED قرمز و بخار آب ایجاد می کند که با استفاده از مخزن آب داخلی و مرطوب کننده تولید شده و از طریق دستگاه به سمت بالا هدایت می شود. رطوبت ساز همچنین تضمین می کند که جو اتاق به دلیل بخاری خشک نمی شود. شیائومی تا آنجا پیش می‌رود که نشان می‌دهد گرما و رطوبت موجود در هوا می‌تواند تجربه‌ای شبیه به چشمه آبگرم را ایجاد کند. می توانید دستگاه را از طریق برنامه شیائومی میجیا یا با دستورات صوتی شیائو AI کنترل کنید.