شیائومی 13T پیش از عرضه، تأییدیه FCC را دریافت می کند

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه

انتظار می رود شیائومی به زودی گوشی های هوشمند اندرویدی پرچمدار سری 13 خود را با نسخه های جدید T به روز کند. اکنون، یکی از آنها، 13T، گفته می شود که در یک نشت جدید ظاهر شده است. اگر چنین است، ممکن است مشخصات رم، فضای ذخیره‌سازی، Wi-Fi و نرم‌افزار را برای دستگاه تلفن همراه آینده مشخص کند.

در نهایت، FCC فاش می کند که واحدهایی از دستگاه با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 تا 12 گیگابایت رم ارسال شده است – که ممکن است نشان دهنده کمبود گزینه های 16 یا 512 گیگابایتی در به روز رسانی پرچمدار آینده باشد یا نباشد.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک




منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-13T-gets-FCC-approval-in-advance-of-launch.734843.0.htmlشیائومی 12 تی.  (منبع: مدیاتک)

شیائومی 12 تی. (منبع: مدیاتک)

شیائومی 13 لایت را روشن کنید آمازون

شیائومی یک دستگاه جدید - شاید 13T - را در FCC ثبت می کند.  (منبع: FCC از طریق MySmartPrice)
شیائومی یک دستگاه جدید – شاید 13T – را در FCC ثبت می کند. (منبع: FCC از طریق MySmartPrice)