شیائومی پنجره انتشار سری ردمی نوت 12 را با نوآوری های بزرگ در افق ترسیم می کند

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 6727 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-outlines-Redmi-Note-12-series-release-window-with-major-innovations-on-the-horizon.663340.0.html

شیائومی تقریباً یک سال پس از معرفی گوشی‌های هوشمند Redmi Note 11، شروع به معرفی سری Redmi Note 12 کرده است. می توان پیش بینی کرد که شیائومی هنوز جزئیات زیادی در مورد گوشی های هوشمند آینده خود فاش نکرده است. با این حال، JD.com اخیرا اشاره کرد که ممکن است حداکثر چهار دستگاه مانند Redmi Note 12 Extreme Edition روی میز وجود داشته باشد.

در حال حاضر، شیائومی و لو ویبینگ تایید کرده‌اند که سری ردمی نوت 12 «دو فناوری بزرگ» را به نمایش می‌گذارد، از جمله اولین بار در جهان. احتمالاً مورد دوم به فناوری شارژ سریع جدید شیائومی اشاره دارد که احتمالاً تا 210 وات برق را از طریق اتصال سیمی ارائه می دهد. همانطور که می بینید، گوشی های هوشمند شیائومی به 120 وات می رسد که تقریباً تمام باتری های خود را در کمتر از 20 دقیقه به طور کامل شارژ می کنند. به طور بالقوه، شیائومی ممکن است یکی از اعضای سری ردمی نوت 12 را به دوربین 200 مگاپیکسلی نیز مجهز کند که شبیه به Xiaomi 12T Pro و همچنین چیپست جدید مدیاتک Dimensity 1080 است.