شیائومی پد 6: تیزر طراحی و جزئیات مربوط به سری تبلت های پرچمدار جدید را فاش می کند

به طور خاص، پد 6 دارای یک طراحی دوربین پشتی الهام گرفته از سری 13 شیائومی است که شیائومی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ناشناخته دوم است. همچنین، شیائومی پشت پد 6 را با سه پین ​​پوگو برای لوازم جانبی صفحه کلید جداشدنی تبلت تزئین کرده است. همانطور که تصویر زیر نشان می دهد، صفحه کلید دارای یک صفحه نمایش بزرگ، یک پایه داخلی و پنج ردیف کلید چیکلت به سبک لپ تاپ است. صفحه‌کلید فاقد ردیف عملکرد اختصاصی است، اما شیائومی کنترل‌های رسانه‌ای را در ردیف شماره صفحه‌کلید یکپارچه کرده است.

شیائومی تقریباً 18 ماه پس از معرفی سری Pad 5، در حال آماده شدن برای عرضه یک سری تبلت پرچمدار جدید است. از آن زمان، این شرکت بر روی تبلت‌های با برند Redmi تمرکز کرده است و Redmi Pad در ماه نوامبر به‌روزرسانی شد. در حال حاضر، شیائومی سری Pad 6 را که در کنار Xiaomi 13 Ultra و Smart Band 8 وارد بازار خواهد شد، به نمایش گذاشته است.

علاوه بر این، پد 6 از یک قلم فعال پشتیبانی می‌کند و به نظر می‌رسد یک اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور خود دارد، که بالای دوربین جلوی افقی‌گرا قرار دارد. پد 6 در سه رنگ نیز در دسترس خواهد بود، اگرچه قیمت آن هنوز فاش نشده است. در حال حاضر، انتظار می‌رود شیائومی سری Pad 6 را در دو نسخه Snapdragon 870 و Snapdragon 8 Plus Gen 1 عرضه کند که دومی با ZTE AxonPad جدید مطابقت دارد.

الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7724 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018