شیائومی پد 5 دارای رابط کاربری MIUI 14 و اندروید 13 با بهبود عملکرد، تغییرات جدید و سایر اصلاحات است.

اکنون، شیائومی به‌روزرسانی شیائومی پد 5 را آغاز کرده است. مانند همیشه، شیائومی به‌روزرسانی دستگاه‌های خود را در چین آغاز کرده است که آن را در یک کانال توزیع اختصاصی نگه می‌دارد. اتفاقا شیائومی گزارش‌ها حاکی از آن است که شیائومی پد 5 باید MIUI 14 را در ماه آوریل دریافت کند و V14.0.1.0.TKXMIXM و V14.0.1.0.TKXEUXM به ترتیب برای شعب جهانی و اتحادیه اروپا MIUI آماده شده است.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Pad-5-gets-MIUI-14-and-Android-13-with-performance-improvements-novelties-and-other-refinements.696441.0.html

در مقایسه، شیائومی V14.0.4.0.TKXCNXM را در چین عرضه کرده است، یک به روز رسانی 4 گیگابایتی. همانطور که در ماه دسامبر بحث کردیم، MIUI 14 بهینه سازی های طراحی متعددی را از MIUI 13 به ارمغان می آورد، مانند حیوانات خانگی و گیاهان مجازی که می توانند در صفحه اصلی قرار گیرند. علاوه بر این، شیائومی «آیکون‌های فوق‌العاده» را اضافه کرده است و وعده داده است که عمر باتری را با بهبود عملکرد برای بوت شدن بهبود ببخشد. لطفاً مقاله راه اندازی MIUI 14 ما را برای جزئیات بیشتر در مورد MIUI 14 و تفاوت آن با MIUI 13 ببینید.