شیائومی ردمی نوت 12 توربو را با چیپست جدید اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 معرفی کرد

شیائومی سرانجام نام گوشی هوشمند بعدی ردمی نوت خود را تایید کرد و همچنین برای عرضه جهانی سری ردمی نوت 12 برنامه ریزی کرد. همانطور که تصاویر تیزر شیائومی نشان می دهد که دارای یک سرعت سنج اجباری است که به “TURBO” ختم می شود، این شرکت به جای Redmi Note 12T Pro روی Redmi Note 12 Turbo تمرکز کرده است. در حالی که شیائومی هنوز ظاهر ردمی نوت 12 توربو را فاش نکرده است، بدون شک در تیزرهای بعدی قبل از عرضه این دستگاه خواهد بود.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7558 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-outlines-Redmi-Note-12-Turbo-with-new-Snapdragon-7-Plus-Gen-2-chipset.701772.0.htmlبه عنوان مرجع، انتظار نمی رود Redmi Note 12 Turbo در خارج از چین عرضه شود. در عوض، شایعه شده است که این دستگاه تحت سری POCO F5، شاید به عنوان استاندارد POCO F5، در سطح جهانی عرضه شود. با توجه به شایعات منتشر شده در POCO F5 Pro از Snapdragon 8 Plus Gen 1، Snapdragon 7 Plus Gen 2 Redmi Note 12 Turbo برای POCO F5 به نظر می رسد. متأسفانه، مشخص نیست شیائومی چه زمانی POCO F5 یا POCO F5 Pro را عرضه خواهد کرد.