شیائومی اولین نقشه راه MIUI 14 را برای 16 گوشی هوشمند از جمله سری Xiaomi 12 و Redmi K50 فاش کرد.

همراه با ارائه معمول ویژگی های جدید MIUI 14، شیائومی برنامه های خود را برای عرضه نیز فاش کرد. این شرکت فهرست کاملی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود را ارائه کرده است که قرار است ابتدا به‌روزرسانی MIUI 14 را در چین دریافت کنند. اگر نسخه‌های قبلی MIUI قابل انجام باشد، نسخه جهانی MIUI 14 احتمالا ماه آینده معرفی خواهد شد.

ثانویه نسبت به گوشی‌های هوشمند بالا، خط تولید تبلت‌های فعلی این شرکت در اوایل آوریل MIUI 14 را دریافت می‌کند، با این حال، با ذکر این دستگاه‌ها:

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-reveals-MIUI-14-first-batch-roadmap-for-16-smartphones-including-the-Xiaomi-12-and-Redmi-K50-lineups.673941.0.html

همانطور که به طور رسمی به اشتراک گذاشته شده است، عرضه MIUI 14 در ژانویه 2023 آغاز می شود. دستگاه های زیر در آن زمان به روز رسانی را دریافت خواهند کرد:

ریچی راکس
ریچی راکس – نویسنده ارشد فناوری – 2498 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017

در مراسم معرفی امروز خود در چین، شیائومی سرانجام از سری جدید شیائومی 13 رونمایی کرد. علاوه بر آن، این شرکت همچنین از آخرین نسخه از پوسته اندرویدی خود نیز رونمایی کرده است، با MIUI 14 که اکنون قرار است در آینده برای گوشی های هوشمند شیائومی عرضه شود.

Xiaomi 12T را از آمازون بخرید.