شرکت طراح دکوراسیون اداری با 20 سال سابقه

به جز مسئله ورود ارباب رجوع در طراحی پلان و سیرکولاسیون فضای اداری و محل قرار گرفتن میز منشی، این را نیز باید در نظر گرفت که دسترسی منشی به اتاق مدیریت باید مسیری باز باشد تا در حداقل زمان بتواند به آن محل دسترسی داشته باشد. همچنین فضای منشی باید در محلی قرار بگیرد که نزدیک سالن ورودی باشد تا ارباب رجوع برای پرسیدن سوال و یا رسیدگی به امورش به فضای اداری کارکنان ورود نداشته باشد. پرده هاى نيمه شفاف براى جلوگيرى از ورود نور مستقيم به فضاها است. همچنین تصمیم دارید در طبقه همکف آشپزخانه، سرویس بهداشتی و نشیمن داشته باشید و در طبقه اول، اتاق خوابها، بالکن و باقی سرویس بهداشتیها قرار بگیرد و میخواهید بعضی از این فضاها طراحی داخلی داشته باشند؛ پس شما نیاز به دو تیپ پلانی دارید. شما نیز اگر می خواهید دفتری شیک و مدرن داشته باشید می توانید از این ترکیب رنگی در دکوراسیون اتاق کار اداری استفاده کنید.

نقش مهم دیگر طراحی داخلی اداری،بازتاب فرهنگ سازمانی است. انتخاب میز مدیریت یا میزهای کنفرانس هم جزو تصمیمات مهم در طراحی داخلی است. بـه نظر می رسد کـه تصمیم در مورد انتخاب سبک طراحی داخلی مناسب باید با کارمندان مورد بحث قرار گیرد. این چک فهرست بـه افراد کمک می کند تا بـه سرعت بررسی کنند کـه آیا یک سبک اداری خاص با شرکت آن ها مطابقت دارد یا خیر. با آوردن تعدادی وسایل تزئینی شخصی طراحی داخلی بر ان ویژگی هاي خاص سازمان تأکید می کند و باعث می شود کارکنان احساس اسانی کنند. معمولا طراحی دکوراسیون دفتر کار با توجه به اصول و قوانینی انجام میشود که تنها با دانستن این اصول و قواعد می توانید یک چیدمان زیبا و شیک و در عین حال کاربردی را داشته باشید. با بدادم برس همراه باشید. اما اگر بخواهید دفتر کار مدرن داشته باشید بهتر است ویژگی های طراحی داخلی دفتر کار مدرن را بدانید.

دکوراسیون اداری مدرن باید علاوه بر اینکه به خوبی چینش اجزای مبلمان اداری را در قسمت های مخصوص به خود تعیین کند، باید بتواند با جایگیری مناسب، فضای کمتری را اشغال نماید. با این کار میتوانید میزان فضای باقیمانده و فاصله بین آنها جهت رفت آمد را نیز تعیین کنید. در این پلان تاکید بر کار فردی است. 60 کناف و پنل های LED با همین ابعاد استفاده کردیم، تا نوع کاربری و سیرکولاسیون در طراحی پلان کاملا قابل تفکیک باشد. اول اینکه پلان و سیرکولاسیون باید بر اساس الگوهای موجود شکل بگیرد و دوم اینکه هیچ گونه محدودیتی برای زیباسازی بصری فضا داخل ساختمان وجود نداشته باشد. افراد در کنار گیاهان به معاشرت و خوردن غذا می پردازند که علاوه بر زیبایی بصری اصل نزدیکی به طبیعت که در طراحی این فضا بسیار مهم بوده است، رعایت شده است. نسل جدید انتظار دارد فضاهای داخلی جذاب بصری مطابق با آخرین روندها طراحی شده و انعطاف پذیری و اسانی عالی را ارائه دهد. برخلاف انتظار بسیاری، معماری داخلی اداری هم از سرفصلهای مورد مطالعه این رشته محسوب میشود. برای نمونه در طراحی پروژه پرستیژ توسط گروه طراحی و معماری شیپ، میز منشی اولین و مهمترین فضایی است که باید به بهترین نحو طراحی می شد چرا که کارمندان و مراجعه کنندگان چه برای کار هر روزه و چه برای یک بار نیاز، بی شک با این مکان برخورد خواهند داشت و این اولین برخورد باعث شکل گیری ذهنیت کلی بیننده نسبت به نوع، اهمیت و کاربری این فضا است.

در شرکت های به فرم اپن آفیس با پارتیشن کوتاه و یا بدون پارتیشن بندی، صدای همهمه محیط کار، جو شاد و با انگیزه ای را ایجاد می کند و کارمندان به کار تشویق می شوند. در ادامه مقالاتی که برای در خصوص ویژگی های مختلف و سبک های دکوراسیون اداری برای شما تدارک دیده ایم ، امروز و در این مقاله میخواهیم به ترکیب پارتیشن های چوبی و تم رنگ خاکستری در فضاهای اداری بپردازیم و ویژگی های این دو متریال با هم و اینکه چگونه بتوانیم به ترکیب و فرمی مناسب با این دو متریال در طراحی دکوراسیون اداری برسیم با شما صحبت کنیم به همین دلیل ما در شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا یکی از پروژه های برتر طراحی اداری که با استفاده از پارتیشن های چوبی و تم رنگی خاکستری توانسته است به فرم و طراحی خاص و زیبا و همچنین کارآمد برسد را بررسی کنیم تا بیشتر و بهتر با این روند طراحی داخلی آشنا شویم . در طراحی داخلی اتاق مدیریت از نقطه شروع که همان درب ورودی این واحد است تا رسیدن به خود اتاق مدیریت، گروه طراحی و معماری شیپ تمام تلاش خود را به کار برد تا از فضایی کاملا مدرن و مینیمال به فضایی کاملا کلاسیک و باشکوه برسد.

در هنگام انتخاب دیزاین زیبا و جذاب برای دفتر کار باید به محل و مکان قرارگیری دفتر کار دقت کرد. سبک دکوراسیون داخلی اداری خود را انتخاب کنید! طراحی داخلی دفتر کاملاً به فضای دفتر بستگی دارد و شما باید بخشهایی را که نیاز به نوسازی دارند ، انتخاب کنید یا می توانید کل دفتر خود را نیز طراحی کنید . موکت از دیرباز به دلیل راحتی و آسایشی که با خود به همراه دارد، در طراحی داخلی از اولین انتخاب ها بوده است. اگر می خواهید دکوراسیون اداری شما خسته کننده و کسل کننده نباشد و کارمندان از محیط اداری خود فراری نباشند باید بهترین و مناسبترین رنگها را برای محیط خود انتخاب نمایید.

اخیراً شرکت چینی Loongson با توسعهی معماری گرافیکی سفارشی خود، پردازندههای گرافیکی مجتمع (iGPU) را به CPUهای 3A5000 و 3C5000 اضافه کرد و به صورت رسمی به دنیای پردازنده و کارتهای گرافیک قدم گذاشت. شرکت Loongson هماکنون یک پردازنده گرافیکی مجتمع به پردازندههای 4 هستهای 3A5000 و 16 هستهای 3C5000 اضافه کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از شرکت Loongson، پردازنده گرافیکی مزبور در بنچمارک قدیمی GLMark2 (مربوط به سال 2004) به امتیاز 300 FPS میرسد و در بنچمارک Glxgears (مربوط به سال 1999) امتیاز 1800 FPS را به ثبت رسانده است. چیپست رابط 7A2000، این پردازنده گرافیکی مجتمع که از OpenGL 2.1 وOpenGL ES 2.0 پشتیبانی میکند و در فرکانس بین 400 تا 500 مگاهرتز کار میکند را به CPU اصلی متصل میکند. بعضی از طراحان داخلی و یا طراحان مبلمان اداری، ایدههای خلاقانهای درباره طراحی دفترهای کار دارن. یکی از این اماکن، مکان های اداری است که باید دکوراسیون مخصوص خود را داشته باشند. یکی از مهمترین گزینه ها در هنگام تعیین سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری تاثیر این دکوراسیون بر سلامت و روحیه کارمندان این محیط ها است. از یک سو، طراحی داخلی توسط فرهنگ سازمانی تعیین می شود.

در این برنامه ریزی تمام جوانب تغییر دکوراسیون داخلی دفتر کار مورد توجه قرار می گیرد. فضای اداری یکی از عناصر چنین ارتباطی اسـت کـه نخستین تصور را در طول تماس هاي کاری کـه در دفتر شرکت انجام می شود ایجاد می کند. ما یک چک فهرست کوتاه بـه هر سبک اداری اضافه میکنیم کـه شامل سوالاتی در مورد اولویت ها و همچنین توضیحی در مورد تصویر و سبک هاي کاری مطلوب اسـت. اين نور براى استفاده كنندگان از فضا بسيار مطلوب است و افراد به واسطه ى اين نور به محض ورود به فضا با انرژى شروع به كار مى كنند. تا هم امکان تنظیم نور محیط و نفوذ نور طبیعی یا مصنوعی در تمام فضای اداری را داشته باشیم و هم فضایی وسیع تر، دلباز تر و جذابتر داشته باشیم.

متریال هایی نظیر شیشه و چوب زیبایی خاص و بی نظیری را به دکوراسیون اداره ها می بخشند و شکوه آن ها را افزایش می دهند. طراحی داخلی اداری مانند طراحی هر محیط دیگر، دارای مشخصهها و نکاتی است که میتواند نقشی مهم در فضا و حس به وجود آمده در آن محیط داشته باشد. همچنین می توان گفت استفاده از رنگهای روشن برای بازدیدکنندگان بسیار میتواند خوشایند باشد اما برای کارمندان به علت حضور به مدت طولانی کاملاً آزار دهنده است. طراحی داخلی ساختمان اداری فنجی به مدت چهار ماه مورد بررسی و بهسازی قرار گرفت. از آن جا که شرکت فنجی از طبیعت سرچشمه گرفته است، هرچیز که از طبیعت باشد از ارزش های این مجموعه به حساب می آید. لوازم و وسایل مورد استفاده در دکوراسیون محل کار باید متناسب با نوع کاری که در آن اداره یا شرکت انجام می شود انتخاب شوند و در طراحی و تعبیه آنها باید افراد کاردان به کار گماشته شوند.

با توجه به متراژ بالای این فضا دست طراحان گروه معماری داخلی شیپ برای طراحی این فضا باز بود و از ایده های مختلف در سبک کلاسیک برای طراحی سقف، نورپردازی آن و قاب های گچبری شده بر روی دیوار استفاده کردیم. نورپردازی مناسب از دیگر نکات مهم در در تعیین نوع دکوراسیون است. مطلب پیشنهادی: نورپردازی ساختمان، از صفر تا صدش را بدانید! از دیگر موارد حائز اهمیت در طراحی داخلی فضای اداری، کف و سقف آن است که بدین وسیله با نگاه اول، کاربری متفاوت این ساختمان را به رخ بیننده می طراحی فضای داخلی تجاری و اداری کشد. از دیگر موارد طراحی و بازسازی شده در این دکوراسیون داخلی می توان به اتاق مدیریت و تغییرات عمده صورت گرفته در این فضا اشاره کرد. این سبک از تجملات و پیچ و تابهای خاص دوری میکند؛ به همین دلیل میتوانیم آن را یکی از بهترین متدها در طراحی دکوراسیون داخلی اداری معرفی کنیم. تلفیق فضای رسمی و در عین حال دوستانه: باید سعی شود در معماری داخلی که جهت محیط های اداری به کار میرود علاوه بر اینکه فضایی رسمی و اداری را تداعی می کند به موازات آن فضایی دوستانه و صمیمی هم القا کند و در آن ارباب رجوع احساس آرامش خاطر و اطمینان را داشته باشد.

علاوه بر کفپوش موکتی طوسی رنگ با کیفیت بسیار بالا، برای طراحی سقف فضاهای اصلی راهروها از کناف استفاده شد و آن را به صورتی طراحی کردیم تا متقاضیان در این فضای اداری بتوانند تفکیک فضا ها را از نوع نور پردازی مخفی و یا لامپ های خطی استفاده شده تشخیص دهند و سریع تر به مکان مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. هرچند این تراشه با پردازندههای گرافیکی انویدیا و AMD قابل مقایسه نیست و در حد کارتهای گرافیک سالهای 2004 و 2005 توانایی دارد، اما توان پردازشی آن برای سیستمهای اداری کافی است. مقیاس به معنای اندازه مبلمان و دکوراسیون شما در مقایسه با اندازه اتاق و مبلمان پیرامونی است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار