شایعه شده است که سامسونگ گرد و غبار و ضد آب را به تبلت های گلکسی تب اس 9 امسال می آورد

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-rumoured-to-bring-dust-and-waterproofing-to-this-year-s-Galaxy-Tab-S9-tablets.697011.0.html

SamMobile ادعا می کند احتمالاً شش ماه یا بیشتر قبل از معرفی، اطلاعات انحصاری در مورد سری گلکسی تب اس 9 دریافت کرده است. به این ترتیب، توصیه می کنیم فعلاً با شایعاتی از این دست با کمی تردید برخورد کنید. اگرچه SamMobile ممکن است درست باشد، اطلاعات آن می تواند مربوط به نمونه اولیه ای باشد که سامسونگ هرگز به بازار عرضه نمی کند.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7415 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

سری گلکسی تب اس 9 گواهی IP68 را ارائه نمی دهد، به این معنی که دستگاه در برابر گرد و غبار مقاوم است و می تواند حداقل 30 دقیقه در عمق 1 متری آب دوام بیاورد. در مقابل، SamMobile ادعا می کند که گلکسی تب اس 9، گلکسی تب اس 9 پلاس و گلکسی تب اس 9 اولترا گواهی IP67 را ارائه می دهند که همان محافظت در برابر گرد و غبار را ارائه می دهد اما فقط تا عمق 1 متری در آب به مدت 30 دقیقه غوطه ور می شود. در نهایت، باید دید که چرا تولیدکنندگان تبلت های بیشتری به جز هزینه، رتبه بندی IP را در دستگاه های خود لحاظ نکرده اند. رتبه IP67 همچنین نشان می‌دهد که سری گلکسی تب اس 9 نسبت به گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ کم‌تر است، که اگر درست باشد بسیار عجیب به نظر می‌رسد.