شایعه شده است که سامسونگ به Galaxy Z Flip5 و Galaxy Z Fold5 ضد گرد و غبار اضافه می کند

سامسونگ اکنون تایید کرده است که ماه آینده گوشی های تاشو جدیدی را به نمایش خواهد گذاشت. همانطور که به طور جداگانه بحث کردیم، این شرکت اعلام نکرده است که چه گوشی های هوشمندی را معرفی خواهد کرد. درعوض، طعنه زده است که بیست و هفتمین رویداد Galaxy Unpacked خود را در هفته آخر جولای در سئول برنامه ریزی کرده است. در حال حاضر، گمان می رود که گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را توسعه داده باشد که اکنون گفته می شود ضد گرد و غبار هستند که تغییری اساسی نسبت به مدل های سال گذشته است.

موتورولا قبلاً در Razr 40 Ultra که در آمریکای شمالی با نام Razr+ شناخته می‌شود به این موفقیت دست یافته است. با این حال، گواهی IP52 این گوشی به این معنی است که فقط می تواند در برابر پاشش های جزئی مقاومت کند. برعکس، شایعه شده است که سامسونگ گلکسی Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 را به عنوان IP58 تایید کرده است. اگر اینطور باشد، این جفت اولین تاشوهای این شرکت خواهند بود که رسما در برابر نفوذ گرد و غبار محافظت می شوند.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-rumoured-to-add-dust-proofing-to-Galaxy-Z-Flip5-and-Galaxy-Z-Fold5.724853.0.html

لطفاً توجه داشته باشید که IP5 به این معنی نیست که این جفت مانند سایر پرچمداران سامسونگ در برابر گرد و غبار مقاوم است. سامسونگ باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از تداخل گرد و غبار و ذرات خارجی در عملکرد هر یک از دستگاه ها انجام داده باشد. در مقابل، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 با غوطه ور شدن در حداقل یک متر آب به مدت بیش از 30 دقیقه با مدل های قبلی خود مطابقت دارند.