شایعات پلی استیشن 6: طراح سخت افزاری که به عنوان توسعه PS6 انتخاب شده است، احتمالاً تولید PS5 Pro را Nixe می کند

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

قابلیت ردیابی پرتوی شتاب یافته پیشرفته باید یکی از نقاط فروش پلی استیشن 6 باشد.  (منبع تصویر: سونی)
قابلیت ردیابی پرتوی شتاب‌دار پیشرفته باید یکی از نقاط پرفروش پلی‌استیشن 6 باشد. (منبع تصویر: سونی)

اخیراً شایعات جالبی درباره PlayStation 6 منتشر شده است که یکی از منابع ادعا می کند که اخبار غیر منتظره ای در مورد هویت طراح اصلی PS6 دارد. علاوه بر این، یک یوتیوب‌بر معروف فناوری معتقد است که PS5 Pro ممکن است مجبور به کنار گذاشتن شود و سونی بر روی ایجاد شراکت برای PS6 تمرکز کند.

شایعه از منبع مورد اعتماد: سرنی یک بار دیگر کار طراحی سخت افزار را برای PS6 دریافت کرد. اولین آمریکایی که سیستم PS را با PS4 طراحی کرد و اکنون مسئولیت 3 نسل سخت افزار PS را بر عهده خواهد داشت.

— WorryWartGamer (@WrryWrt73) 2 مارس 2023

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

با توجه به شایعات فراوانی که قبلاً در مورد کنسول ماژولار PS5 در حال انتشار است، به راحتی می توان فهمید که چرا می توان باور کرد که سونی ممکن است برنامه های خود را برای PS5 Pro یا PS5 Slim کنار بگذارد. مقدمات توسعه PS6 احتمالاً از قبل آغاز شده است، و با تولید این مدل ادعایی با یک درایو دیسک جداشدنی، سونی می‌تواند یک نام مناسب برای PS5 (“PS5 Gen 2″، “PS5 v2” و غیره) به آن بدهد و سپس آن را نامگذاری کند. یک روز با این نسل کنونی این امر باعث می‌شود شرکت زمان زیادی را برای تضمین شراکت (احتمالاً: AMD؛ بعید: Nvidia) برای تولید کنسول پلی‌استیشن 6 که انتظارات بسیار بالایی از طرفداران را برآورده کند، باقی می‌گذارد.




منبع: https://www.notebookcheck.net/PlayStation-6-rumors-Hardware-designer-chosen-as-PS6-development-possibly-nixes-PS5-Pro-production.700309.0.html