شارکون اولین راه حل های خنک کننده آب AIO را راه اندازی کرد

اتلاف گرمای کارآمد

لوله انعطاف پذیر برای نصب آسان

بلوک آب S80 RGB و S90 RGB با ظاهری برش الماس ارائه می شود و نورپردازی آن توسط لوگوی Sharkoon و افکت آینه بی نهایت سه بعدی شیک ارائه می شود. بلوک آب S70 RGB خود را با سطح براق بازتابنده و حروف روشن نشان می دهد. با هر سه مدل، بلوک‌های آب می‌توانند چرخانده شوند و در نتیجه آرم و حروف را می‌توان به درستی به صورت افقی تراز کرد.

S70 RGB و S80 RGB هر دو دارای رادیاتور 240 میلی متری هستند، در حالی که S90 RGB دارای رادیاتور بزرگتر 360 میلی متری است. هر سه سیستم خنک کننده آب دارای فن های RGB PWM هستند. نور RGB توسط LED های آدرس پذیر ارائه می شود، در حالی که سرعت فن ها را می توان در محدوده 600 تا 2000 دور در دقیقه تنظیم کرد. برای مدیریت آسان کابل ها، فن ها به صورت متوالی با “زنجیره دار شدن” به هم متصل می شوند.

نصب این محلول های آب خنک کننده همه کاره به لطف لوله های انعطاف پذیر آنها باید آسان باشد. بنابراین آنها برای استفاده در پنل های جلو، بالا یا پایین بدنه رایانه شخصی مناسب هستند. علاوه بر این، لوله برای استحکام بیشتر و محافظت در برابر هر گونه آسیب احتمالی از پارچه بافته شده است.

پولهایم، 07 مارس 2023Sharkoon Technologies یک تامین کننده بین المللی قطعات و لوازم جانبی PC با کیفیت و کارایی بالا است. شارکون با S70 RGB، S80 RGB و S90 RGB اولین راه حل های خنک کننده آب CPU خود را راه اندازی می کند. این سه مدل مجهز به فن‌های RGB PWM آدرس‌پذیر با کارایی بالا، یک بلوک آب با صفحه مسی و لوله‌های منعطف بافته شده از پارچه هستند. S70 RGB مدل پایه است، در حالی که S80 RGB و S90 RGB پیکربندی‌های سخت‌تر رایانه شخصی را هدف قرار می‌دهند.

به لطف براکت‌های نصب شده برای پردازنده‌های تمام سازندگان، سه مدل خنک‌کننده آب همه‌کاره برای استفاده بدون عارضه در تقریباً انواع کیس‌های رایانه شخصی که از رادیاتورهای 240 یا 360 میلی‌متری پشتیبانی می‌کنند، آماده شده‌اند.

بلوک آب قابل چرخش و واحد پمپ

سازگار با تمام پردازنده های فعلی

S70 RGB اکنون با قیمت پیشنهادی سازنده موجود است 79.90 یورو S80 RGB با قیمت پیشنهادی سازنده موجود است 99.90 یورو S90 RGB همچنین اکنون با قیمت پیشنهادی سازنده موجود است 129.90 یورو


منبع: https://www.notebookcheck.net/Sharkoon-launches-brand-s-first-AIO-water-cooling-solutions.699554.0.html

اولین کولر آبی همه در یک شارکون

قیمت و در دسترس بودن

فن های RGB PWM با کارایی بالا.

به منظور دفع هرچه بهتر گرما، واتر بلوک و واحد پمپ هر مدل مجهز به صفحه مسی می باشد. مدل‌های S80 RGB و S90 RGB همچنین با خمیر حرارتی DOWSIL™ با کیفیت بالا ارائه می‌شوند تا خنک‌سازی CPU را حتی کارآمدتر کند.