شارژر Ugreen Nexode 65W GaN اکنون با 30 درصد تخفیف در آمازون عرضه می شود

انریکو فراهن

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

به طور خاص، شارژر 65 واتی GaN از سری محبوب Ugreen Nexode اکنون با قیمت 34 دلار آمریکا در آمازون به فروش می رسد. شکارچیان معامله باید به صورت دستی کوپن 30٪ را در صفحه محصول فعال کنند تا تخفیف فوق را در حدود 15 دلار آمریکا نسبت به قیمت اصلی فهرست 50 دلار آمریکا دریافت کنند. مطابق با شتر شتر، این یکی از پایین ترین قیمت هایی است که تاکنون برای این مدل خاص 65 وات Ugreen Nexode وجود دارد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

شارژر 65 واتی Ugreen Nexode GaN با 30 درصد تخفیف در آمازون به فروش رسیده است (تصویر: Ugreen)
شارژر 65 واتی Ugreen Nexode GaN با 30 درصد تخفیف در آمازون به فروش رسیده است (تصویر: Ugreen)

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Ugreen-Nexode-65W-GaN-charger-now-discounted-by-30-on-Amazon.705301.0.html

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

علاوه بر Anker، Ugreen احتمالا یکی از تولید کنندگان چینی شناخته شده لوازم جانبی کاربردی گوشی های هوشمند و لپ تاپ است. ناگفته نماند که Ugreen همچنین دارای تعداد زیادی شارژر فشرده و قدرتمند GaN در خط تولید خود است و به لطف قرارداد فعلی در آمازون، اکنون می‌توانید یکی از جالب‌ترین دوشاخه‌های برق USB-C را با تخفیف مناسب سفارش دهید.

Ugreen Nexode در مجموع از سه درگاه شارژ بهره می‌برد که دو تای آن‌ها به استاندارد فعلی USB-C متکی هستند، در حالی که یک درگاه USB-A سازگاری با دستگاه‌های قدیمی را تضمین می‌کند. شارژر GaN همچنین از پروتکل های مهم شارژ سریع مانند PD 3.0 و PPS پشتیبانی می کند، به این معنی که منبع تغذیه 65 وات می تواند برای شارژ سریع اکثر دستگاه های مدرن استفاده شود. از آنجایی که گوشی‌های هوشمندی مانند سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا دارای شارژر در جعبه نیستند، این معامله در آمازون ممکن است برای کاربرانی که اخیراً یکی از دستگاه‌های خود را ارتقا داده‌اند و به دنبال آجری فشرده اما با عملکرد خوب هستند، قابل تامل باشد. .