سوپرون برقی 1400 اسب بخاری فورد برای مسابقه تپه بین المللی Pikes Peak، در حال حاضر رکوردها را در طول مسابقات مقدماتی شکسته است.

تنها چند روز قبل از مسابقه، فورد از SuperVan 4.2 خود رونمایی کرد که با همکاری STARD توسعه یافته است و قصد دارد در 25 ژوئن Pikes Peak Hill Climb را بفرستد. فورد و STARD که قبلاً از کوه بالا رفته بودند، با وجود کاهش در اسب بخار خام، تغییرات قابل توجهی در طراحی ایجاد کرده اند تا عملکرد بیشتری را از این غول کسب کنند. جدای از برنده شدن در مسابقات، فورد از SuperVan به عنوان یک پروژه تحقیقاتی برای جابجایی مرزها و نشان دادن آنچه در یک قطار برقی ممکن است استفاده می کند.

جولیان ون در مروه

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Ford-s-bonkers-1-400-hp-electric-SuperVan-to-race-Pikes-Peak-International-Hill-Climb-already-breaks-records-during-qualifying.727680.0.html

برای پیکس پیک تپه 2023، فورد توجه ویژه ای به آیرودینامیک داشت تا کارایی SuperVan را به حداکثر برساند. درست مانند نسخه های قبلی، قسمت عقب کابین بریده شده و با یک پانل قطره ای شکل برای کاهش مقاومت و تلاطم جایگزین شده است، در حالی که اسپویلرها و اسپلیترها نیروی رو به پایین 4400 پوند (~1995 کیلوگرم) را در سرعت 150 مایل در ساعت (150 مایل در ساعت) ارائه می دهند. 241 کیلومتر در ساعت).

فورد 600 اسب بخار از 2000 اسب بخار SuperVan 4 را کاهش داده است و در مجموع 1400 اسب بخار در SuperVan 4.2 با حذف یک موتور کامل است. SuperVan جدید با سه موتور الکتریکی – یکی در محور جلو و دو در عقب – نیرو می گیرد، در حالی که وظایف باتری توسط مجموعه ای از سلول های کیسه ای Li-Polymer NMC با قابلیت ترمز بازسازی 600 کیلووات انجام می شود. به عنوان مرجع، ترمز بازسازی تسلا بر اساس گزارش ها کار می کند حدود 60 کیلو وات، در حالی که پورشه تایکان 290 کیلووات پیشرو در صنعت را ارائه می دهد.

بهبودهای آیرودینامیک در بالای شاسی بازسازی شده و کاهش قابل توجه وزن ناشی از انبوهی از فیبر کربن به خودرویی با هندلینگ کنترل‌شده و چابک اشاره می‌کند. برای اینکه ببینید واقعاً چگونه بازی می کند، می توانید مسابقه پیکس پیک را در 25 ژوئن در مسابقه شرکت کنید کانال یوتیوب Mobil1، اما تاکنون رومن دوما در بخش اوپن پیشتاز است نتایج مقدماتی، با ثبت رکوردشکنی.

خرید آداپتور شارژر تلفن ماشین Anker 323 52.2 W USB Type-C در آمازون