سونی رسما از کنسول بازی ابری Project Q و یک جفت هدفون TWS با برند پلی استیشن رونمایی کرد.

با این حال، این اعلامیه جزییات کمی بود، به غیر از این واقعیت که Project Q با صفحه نمایش 8 اینچی FHD (احتمالاً 1920 در 1080) عرضه می شود که می تواند بازی ها را با سرعت 60 فریم در ثانیه انجام دهد. برخلاف هندل‌های معمولی، کنترل‌کننده Project Q شبیه DualSense است که با شکافی در زیر چوب‌های شست کامل می‌شود. حتی دارای بازخورد لمسی و محرک های تطبیقی ​​است. قابل جدا شدن یا کار با دستگاه های دیگر است یا خیر.

تام هندرسون، کارشناس داخلی صنعت، پیش‌بینی کرد که سونی در سال 2023 یک کنسول دستی عرضه خواهد کرد. با این حال، قرار بود این کنسول به Logitech G Cloud/Razer Edge نزدیک‌تر از Steam Deck/ROG Ally باشد. سونی الان داره رسما تصدیق کرد وجود دستی مذکور، با نام مستعار “پروژه Q”. سونی با بیان اینکه «بازی‌ها باید روی کنسول PS5 نصب شوند و بازی‌های VR را مستثنی می‌کنند»، کاملاً روشن می‌کند که نمی‌تواند بازی‌ها را به صورت بومی اجرا کند.

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.

سونی همچنین یک جفت هدفون TWS را در کنار Project Q عرضه کرد (همچنین با نشت قبلی اشاره شد) و جزئیات کمتری در مورد آن فاش کرد. این شرکت ادعا می کند که “نسل بعدی غوطه وری صوتی را به PS5 و PC خواهد آورد”. نمی توان متعجب شد که دقیقاً چگونه کار می کند زیرا PS5 به طور بومی از صدای بلوتوث پشتیبانی نمی کند و در واقع کاربران را مجبور می کند یک آداپتور بلوتوث اختصاصی مانند Pulse 3D دریافت کنند. اتصال تلفن های هوشمند نیز تبلیغ می شود. متأسفانه، هیچ صحبتی در مورد هزینه آن و یا زمان عرضه آن در قفسه ها وجود ندارد. سونی قول داده است که «آخر امسال» اطلاعات بیشتری را فاش کند.

هدفون پلی استیشن TWS (تصویر از طریق سونی)
هدفون پلی استیشن TWS (تصویر از طریق سونی)
Project Q دستی (تصویر از طریق سونی)
Project Q دستی (تصویر از طریق سونی)




منبع: https://www.notebookcheck.net/Sony-officially-announces-Project-Q-cloud-gaming-console-and-a-pair-of-PlayStation-branded-TWS-earbuds.719977.0.htmlآنیل جایگزین کنید

Anil Replace – نویسنده ارشد فناوری – 1375 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2019

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!