سوبارو می‌گوید تورم 25 دلاری در ساعت مک‌دونالدز مانع از تولید خودروهای برقی در آمریکا می‌شود.

علیرغم اینکه سوبارو دو برابر سود سه ماهه سوم سال به سال – حدود 350 میلیون دلار آمریکا – به دست آورده است، اما به دلیل افزایش هزینه های نیروی کار که باعث می شود یک خودروی برقی در ایندیانا مونتاژ شود، همچنان در سرمایه گذاری های تولیدی بیشتر در آمریکا متوقف خواهد شد. گران.

اوایل امسال، ایلان ماسک گفت که نگران رقابت تسلا نیستاز آنجایی که تازه واردان به این حوزه مانند Rivian یا Lucid نمی توانند ساختار هزینه تسلا را به راحتی تکرار کنند و اگر هزینه ها را کنترل نکنند ممکن است به سمت ورشکستگی پیش بروند. به نظر می رسد سوبارو به اندازه کافی عاقل است که متوجه شده باشد و ممکن است یارانه 7500 دلاری جدید EV را در حال حاضر بگذراند، اگر این به معنای داشتن هزینه های تولید در اندازه ایالات متحده باشد، حداقل تا زمانی که بهترین راه را برای انتقال به عصر خودروهای الکتریکی در حداقل زمان پیدا کند. شیوه ای دردناک

در ایندیانا، کارگران پاره وقت در مک دونالد 20 تا 25 دلار در ساعت حقوق می گیرند، که در رقابت با آنچه کارگران موقت در کارخانه ما می سازند، است. اگر بخواهیم یک کارخانه جدید بسازیم، استخدام افراد جدید برای این کار بسیار دشوار خواهد بود. اکنون هزینه های نیروی کار در حال افزایش است. تامین امنیت کارگران کارخانه خود در ایندیانا، از جمله تامین کنندگان، برای ما بسیار چالش برانگیز است.

جایگزین قفسه های سقفی BRIGHTLINES Aero Crossbars برای Subaru Crosstrek و Impreza را در آمازون دریافت کنید


منبع: https://www.notebookcheck.net/Subaru-says-US-25-hour-McDonalds-wage-inflation-stops-it-from-manufacturing-electric-cars-in-the-US.666499.0.html

در حال حاضر، سوبارو با تولید نکردن خودروهای الکتریکی در ایالات متحده، از نظر یارانه های دولتی ضرر زیادی نخواهد کرد، زیرا تنها یک خودروی برقی در بازار اینجا دارد – تک SUV – که در بالای آن یک تویوتا bZ4X تغییر یافته با برخی از شناخته شده و دوست داشتنی سوبارو AWD و تجهیزات طراحی است.

همانطور که تومومی ناکامورا، مدیرعامل سوبارو در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های این شرکت برای تولید خودروهای الکتریکی در ایالات متحده، اظهار داشت:

سوبارو برداشت جالبی برای آوردن خودروهای الکتریکی خود به خاک ایالات متحده داشت تا با الزامات یارانه ای که اخیراً ساخته شده در آمریکا برای خودروهای برقی ساخته شده است، که کنگره همراه با قانون کاهش تورم به درستی نامگذاری شده بود، چندی پیش تصویب کرد.