سنسور قند خون غیر تهاجمی Afon دارای چارچوب زمانی پرتاب هدف دلچسبی است

سنسور قند خون Afon یک پوشیدنی است که می تواند به یک بند ساعت هوشمند سازگار متصل شود.  (منبع تصویر: آفون - ویرایش)
سنسور قند خون Afon یک پوشیدنی است که می تواند به یک بند ساعت هوشمند سازگار متصل شود. (منبع تصویر: آفون – ویرایش)
10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Non-invasive-Afon-Blood-Glucose-Sensor-gets-heartening-target-launch-timeframe.692949.0.html

یک مانیتور غیرتهاجمی گلوکز به شکل سنسور قند خون Afon یک بازه زمانی هدف گذاری شده است که احتمالاً اخبار دلگرم کننده ای برای میلیون ها دیابتی است که باید به روش های دردناک چسباندن انگشت تکیه کنند. سنسور قند خون Afon را می توان با یک دستگاه پوشیدنی استفاده کرد و کنترل مداوم سطح قند خون را ارائه می دهد.

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.

دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2942 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

سنسور گلوکز خون Afon نیز توجه بودجه را به خود جلب کرده است و این شرکت اخیراً اعلام کرده است که اعطا شد مبلغ 2.4 میلیون یورو (2.56 میلیون دلار آمریکا) از شورای نوآوری اروپا برای کمک به ادامه پیشرفت خود با نسخه تجاری مانیتور غیرتهاجمی گلوکز خود. CGM از امواج مایکروویو با فرکانس بالا برای نظارت بر سطح گلوکز خون استفاده می کند و سپس می تواند داده های مربوطه را به یک برنامه همراه در ساعت هوشمند یا تلفن هوشمند ارسال کند. هیچ سوزنی وجود ندارد، بنابراین سنسور قند خون Afon کاملا غیر تهاجمی است. قیمت CGM هنوز مشخص نشده است، اما به نظر می رسد که اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه در طول سال 2023 معرفی شود.

نوارهای تست قند خون TRUE METRIX را در آمازون بخرید

سنسور قند خون آفون.  (منبع تصویر: آفون)
سنسور قند خون آفون
سنسور قند خون آفون.  (منبع تصویر: آفون)
سنسور قند خون آفون
سنسور قند خون آفون.  (منبع تصویر: آفون)
سنسور قند خون آفون