سنسور حرکتی IKEA VALLHORN و سنسور PARASOLL Open/Close رونمایی شد

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 1492 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

مشخص نیست که ابزار VALLHORN چه تفاوتی با گجت موجود دارد آشکارساز حرکت بی سیم TRÅDFRI، که می توانید از آن برای روشن کردن چراغ های هوشمند در خانه خود استفاده کنید. سنسور باز/بستن IKEA PARASOLL طوری طراحی شده است که در صورت باز شدن پنجره یا دری به شما اطلاع دهد. مجدداً، دستگاه توسط یک باتری قلمی تغذیه می شود و با استفاده از یک پیچ یا یک نوار چسب در جای خود ثابت می شود. مشخص نیست که آیا IKEA قصد دارد از این گجت با یک ترموستات هوشمند استفاده کند یا خیر، اگر بخواهید رادیاتور را هنگام باز بودن پنجره ها روشن کنید یا به شما در مورد یک مزاحم احتمالی هشدار دهد.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/IKEA-VALLHORN-Motion-Sensor-and-PARASOLL-Open-Close-Sensor-revealed.728505.0.html

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

دو محصول جدید IKEA در پرونده های FCC رونمایی شدند: سنسور حرکت VALLHORN و سنسور باز/بست PARASOLL. ابزارهایی که با باتری کار می کنند می توانند سایر محصولات خانه هوشمند را در خانه شما فعال کنند، با استفاده از PARASOLL برای هشدار دادن به شما در مورد باز بودن پنجره یا در.

IKEA سنسور حرکت VALLHORN و سنسور باز/بستن PARASOLL در پرونده های FCC ظاهر شده اند. دو باتری قلمی انرژی سنسور حرکتی IKEA VALLHORN را تامین می کنند که ابعاد آن 70.45 x 70.45 میلی متر (~ 2.77 x 2.77 اینچ) است. در طراحی محصول جدید اشاره شده است که دارای استاندارد IP44 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است، به این معنی که می تواند در برابر پاشش های جزئی مقاومت کند.

تصور می شود که هر دو گجت با سیستم هوشمند IKEA Home Smart با کنترل های مبتنی بر برنامه سازگار هستند. شایان ذکر است، IKEA با متخصص IoT Leedarson برای تولید این دو دستگاه جدید کار می کند. دقیقاً مشخص نیست که سنسور حرکتی IKEA VALLHORN و سنسور باز/بستن IKEA PARASOLL چه زمانی وارد بازار می‌شوند یا قیمت آن‌ها چقدر است.

نموداری از سنسور حرکت IKEA VALLHORN از بایگانی FCC.  (منبع تصویر: FCC.report)
نموداری از سنسور حرکت IKEA VALLHORN از بایگانی FCC. (منبع تصویر: FCC.report)
نموداری از سنسور باز/بستن IKEA PARASOLL از بایگانی FCC.  (منبع تصویر: FCC.report)
نموداری از سنسور باز/بستن IKEA PARASOLL از بایگانی FCC. (منبع تصویر: FCC.report)