سری جدید سامسونگ گلکسی واچ 6 به بیرون درز می کند به مدل کوچکتر Watch6 Pro یا Galaxy Watch6 Classic اشاره می کند

اطلاعات مربوط به ظرفیت باتری سری آتی گلکسی واچ 6 سامسونگ در ابتدای سال به بیرون درز کرد، با دو باتری که احتمالاً متعلق به مدل‌های 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری Watch6 هستند و در Safety Korea با افزایش کمی ظرفیت نسبت به مدل‌های سال گذشته ظاهر شدند. اخبار مربوط به تاک انگور نشان می‌دهد که سامسونگ امسال قاب چرخشی را به سری ساعت‌های هوشمند خود باز می‌گرداند و برخی معتقدند که Galaxy Watch6 Classic می‌تواند بازگردد.

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به‌عنوان روزنامه‌نگار و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Samsung-Galaxy-Watch6-series-leaks-hint-at-smaller-Watch6-Pro-model-or-a-Galaxy-Watch6-Classic.700665.0.html

بحث باتری هم هست علاوه بر ظرفیت های لو رفته باتری ساعت های «SM-R93x» و «SM-R94x»، اکنون باتری جدیدی برای «SM-R95x» به بیرون درز کرده است. دو باتری اول به ترتیب 300 میلی آمپر و 425 میلی آمپر ساعت بودند که احتمالاً برای مدل های 40 میلی متری و 44 میلی متری Watch6 هستند. باتری “SM-R95x” نیز 300 میلی آمپر ساعت رتبه بندی شده است که عملاً احتمال این که Watch6 Pro باشد را رد می کند. به عنوان مثال، Watch5 Pro دارای یک باتری بسیار بزرگتر با ظرفیت 590 میلی آمپر ساعت بود.

ریچی راکس
ریچی راکس – نویسنده ارشد فناوری – 2579 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017
با در نظر گرفتن تمام این موارد، به نظر می رسد که این ساعت جدید، “SM-R935x” با باتری 300 میلی آمپر ساعتی 40 میلی متری Galaxy Watch6 Classic باشد. اما جالب است که الف نشت جدید از کره ادعا می کند که سامسونگ دو مدل گلکسی واچ 6 پرو را عرضه خواهد کرد. Watch5 Pro در یک مدل 45 میلی‌متری عرضه شد – با باتری 590 میلی‌آمپر ساعتی – اما به نظر می‌رسد سامسونگ ممکن است این بار Watch6 Pro را در بسته‌بندی کوچک‌تر نیز عرضه کند. آن Watch6 Pro کوچکتر می تواند “SM-R95x” باشد.