سری آیفون 15 به عنوان اولین گوشی هوشمند پرچمدار اپل با دو پردازنده در جهان عرضه می شود

اعتقاد بر این است که آنها شامل ابزارهایی مانند NFC هستند، “بلوتوث LE و LE-UW(که ممکن است به این معنی باشد که آیفون جدید مورد بحث همچنان می‌تواند روی شبکه‌های Find My، Apple Pay یا HomeKit حتی زمانی که مطلقاً باتری نداشته باشد کار کند) و همچنین دکمه‌های حالت جامد فرضی.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

اپل تقریباً مطمئن است که سری 15 را به عنوان پیشرفته‌ترین آیفون‌های اواخر امسال معرفی خواهد کرد – با این حال، اگر دستگاه‌ها واقعاً با «دکمه‌های ضربه‌ای» حالت جامد نسل اول عرضه شوند، این تبلیغات ممکن است در سال 2023 معنای جدیدی پیدا کند. که حتی ممکن است جایگزین سوئیچ بی صدا به عنوان جدیدترین و بالقوه درخشان ترین شکل کنترل گوشی های هوشمند در اطراف شود – همانطور که در حال حاضر شایعه شده است.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

تصور می‌شود که همه این ویژگی‌های جدید در iOS 17 یافت می‌شوند – البته احتمالاً فقط برای نسخه‌های “مدل پرو” آیفون 15، و جانشین‌های 14 و 14 پلاس را دوباره از پیشرفته‌ترین به‌روزرسانی‌ها خارج می‌کنند.

OEM های گوشی های هوشمند اندرویدی از نظر «هم پردازشگر» پیشتاز هستند، یک چیپست ثانویه سفارشی که برای افزایش قدرت و عملکرد SoC اصلی، اغلب ممتاز، مورد بحث، با حذف برخی کارها و عملکردها از دست آن، تبلیغ می شود. اکنون ظاهراً اپل آماده است تا پاسخ خود را در نسل بعدی سری آیفون 15 منتشر کند. درز جدیدی نشان می دهد که غول کوپرتینویی قصد دارد با این افزوده جدید به پلتفرم اصلی A17 Bionic در سال 2023 از رقبای خود پیشی بگیرد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه‌ای در حوزه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه‌گیر به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه

آیا آیفون در سال 2023 می تواند سیلیکون بیشتری داشته باشد؟  (منبع: اپل)
آیا آیفون در سال 2023 می تواند سیلیکون بیشتری داشته باشد؟ (منبع: اپل)




منبع: https://www.notebookcheck.net/iPhone-15-series-tipped-to-launch-as-world-first-dual-processor-Apple-flagship-smartphones.704847.0.html

با این حال، جالب‌تر این است که اپل چگونه می‌خواهد به این نوع جدید «دکمه الکترونیکی» اجازه دهد زمانی که آیفون خاموش می‌شود مفید باقی بماند. ظاهراً OEM در نهایت با ادغام اولین پردازشگر مشترک خود به برخی از OEM های اندروید پاسخ می دهد (یا “ریزپردازنده“) که باید برخی از عملکردها را به شدت کم یا حتی بدون برق نگه دارد.