ستاره های نرم افزار Nintendo Switch 2 UI در کلیپ مفهومی جدید غیر رسمی ساخته شده توسط طرفداران

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین




منبع: https://www.notebookcheck.net/Slick-Nintendo-Switch-2-UI-stars-in-new-unofficial-fan-made-concept-clip.735029.0.html

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

یک رابط کاربری Nintendo Switch 2 (UI) در یک کلیپ جدید منتشر شده توسط یکی از طرفداران ظاهر شده است که ظاهراً به ایجاد مفاهیم نسل بعدی سوییچ اختصاص دارد. در حالی که چند سرنخ وجود دارد که نشان می دهد این معامله واقعی نیست، اما به دلیل سیال بودن و طراحی کلی آن هنوز برخی را تحت تاثیر قرار داده است. نینتندو هنوز هیچ جزئیات فیزیکی در مورد کنسول سوییچ 2 یا NG Switch تایید نکرده است.

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

حساب توییتر پشت رندر مفهومی جعبه نینتندو سوییچ 2 و کتابچه راهنمای Joy-Con 2 اکنون یک کلیپ کوتاه از آنچه که “واسط کاربری جدید” نامیده اند به همراه هشتگ برای نینتندو سوییچ 2 ارائه کرده است. در حالی که به وضوح یک فن ساخته شده است. تلاش، رابط کاربری موجود در کلیپ (پست شده در زیر) به دلیل متفاوت بودن بسیار با رابط کاربری OG Switch که به طور شگفت‌انگیزی دارای رابط کاربری نسبتاً قدیمی است، مورد تحسین قرار گرفته است.

نینتندو سوییچ را در آمازون بخرید

رابط کاربری مفهومی (منبع تصویر: @NintendogsBS)
رابط کاربری مفهومی
رابط کاربری مفهومی (منبع تصویر: @NintendogsBS)
رابط کاربری مفهومی
"سوپر ماریو واندر" (منبع تصویر: @NintendogsBS)
“سوپر ماریو واندر”
رابط کاربری سوییچ 2 ساخته شده توسط طرفداران، تعامل روان بین کارت‌های بازی و کتابخانه بازی را ارائه می‌دهد.  (منبع تصویر: @NintendogsBS/Nintendo - ویرایش شده)
رابط کاربری سوییچ 2 ساخته شده توسط طرفداران، تعامل روان بین کارت‌های بازی و کتابخانه بازی را ارائه می‌دهد. (منبع تصویر: @NintendogsBS/Nintendo – ویرایش شده)