ساندبار JBL Bar 500 5.1 با Dolby Atmos و 590 وات 25 درصد تخفیف دریافت می کند و به پایین ترین قیمت می رسد.


JBL Bar 500، یک نوار صوتی 5.1 با پشتیبانی از Dolby Atmos، به کمترین قیمت خود تا کنون در آمازون رسیده است (تصویر: JBL)
JBL Bar 500، یک نوار صوتی 5.1 با پشتیبانی از Dolby Atmos، به کمترین قیمت خود تا کنون در آمازون رسیده است (تصویر: JBL)

نوار صوتی 5.1 از JBL با یک ساب ووفر بی سیم 10 اینچی و فناوری MultiBeam ارائه می شود که قرار است یک صحنه فراگیر Dolby Atmos همهجانبه ایجاد کند علیرغم این واقعیت که Bar 500 دارای بلندگوهای اختصاصی عقب نیست.

هر خریدار بالقوه ساندبار فضای کافی در پشت مبل برای قرار دادن بلندگوهای اختصاصی عقب ندارد، به همین دلیل است که متخصصان صدا مانند JBL فناوری‌ای توسعه داده‌اند که صدای فراگیر یک آرایه 5.1 کامل را با Dolby Atmos شبیه‌سازی می‌کند. به طور مناسب، Bar 500 با ویژگی MultiBeam مربوطه اکنون در چندین خرده فروش در ایالات متحده به فروش رسیده است.

هم Best Buy و هم آمازون در حال حاضر JBL Bar 500 را که دارای توان خروجی کل 590 وات و همچنین پشتیبانی از Dolby Atmos است، به قیمت 449 دلار آمریکا شامل ارسال رایگان یا تحویل از فروشگاه می‌فروشند. این معامله برای نوار صوتی 5.1 تخفیفی معادل 150 دلار آمریکا یا 25 درصد در مقایسه با MSRP رسمی ارائه می دهد که با توجه به اینکه این سیستم صوتی تنها چند ماه است که وارد بازار شده است، کاهش قیمت قابل توجهی است. بر این اساس، یک معتبر ردیاب قیمت نشان می دهد که این پایین ترین قیمت آمازون تا کنون برای JBL Bar 500 است.

علاوه بر ویژگی MultiBeam ذکر شده که بهترین عملکرد را با آهنگ‌های Dolby Atmos دارد، نوار صوتی JBL 5.1 دارای یک ساب ووفر قدرتمند 10 اینچی برای صدای رعد و برق با فرکانس پایین تر است که برای طرفداران فیلم‌های اکشن بسیار مهم است. Rtings’ بررسی دقیق همچنین نوار 500 را به دلیل بازتولید گفتگوی واضح و عملکرد تصحیح اتاق کار خوب تحسین می کند. متأسفانه، باس و تریبل را نمی توان تنظیم کرد، اما بازبینان همچنان سیستم صوتی را “برای استفاده ترکیبی بسیار خوب” می دانستند. اگرچه این سیستم بلندگو ممکن است در آینده افت قیمت بیشتری را تجربه کند، اما این بهترین معامله برای این نوار صوتی 2023 از JBL است.

نوار 500 را با قیمت 449 دلار آمریکا در آمازون به فروش برسانید یا بهترین خرید

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

آمازون، بهترین خرید، تصویر: JBL

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!




منبع: https://www.notebookcheck.net/JBL-Bar-500-5-1-soundbar-with-Dolby-Atmos-and-590-watts-gets-25-discount-and-drops-to-lowest-price-yet.735047.0.html