ساندبار سامسونگ HW-Q990C با 650 وات و Dolby Atmos اکنون با تخفیف فوق العاده به فروش می رسد


نوار صوتی سامسونگ HW-Q990C Dolby Atmos تخفیف دیگری دریافت کرده است و اکنون با 48 درصد تخفیف MSRP به فروش می رسد (تصویر: سامسونگ)
نوار صوتی سامسونگ HW-Q990C Dolby Atmos تخفیف دیگری دریافت کرده است و اکنون با 48 درصد تخفیف MSRP به فروش می رسد (تصویر: سامسونگ)

لیست قیمت رسمی نوار صوتی پرچمدار سامسونگ برای مدل سال 2023 تقریباً به نصف کاهش یافته است زیرا یک خرده فروش آنلاین در حال حاضر سیستم Dolby Atmos را با راه اندازی عظیم 11.1.4 کانال با یکی از پایین ترین قیمت هایی که دیده ایم به فروش می رساند. دور

نصب نوار صوتی نسبت به راه اندازی بلندگوهای سینمای خانگی سنتی مجهز به AVR زمان کمتری صرف می کند، به همین دلیل است که بسیاری از دارندگان تلویزیون محصولاتی مانند Samsung HW-Q990C را انتخاب می کنند که یک Dolby Atmos سطح بالا است که بلندگوهای یکپارچه را در اختیار شما قرار می دهد. اساساً هر تلویزیونی در بازار شرمنده است. به راحتی، این ساندبار دقیق اکنون یکی از شدیدترین تخفیف های خود را تا به امروز دریافت کرده است.

حدود سه ماه پس از معرفی رسمی سامسونگ HW-Q990C، BuyDig تخفیف هنگفتی به مبلغ 800 دلار آمریکا یا 48 درصد از قیمت فهرست اولیه 1899 دلار آمریکا ارائه کرده است، به این معنی که نوار صوتی با قابلیت Dolby Atmos با 11.1.4 کانال و حداکثر توان خروجی 656 وات را می توان با هزینه 999 دلار آمریکا با ارسال رایگان سفارش داد. این معامله تضعیف می کند پایین ترین قیمت آمازون طبق گزارش Camel’s بیش از 350 دلار آمریکا تاریخچه قیمت. مهمتر از همه، خریداران برای دریافت این تخفیف باید از کد کوپن «CANON23» در سبد خرید استفاده کنند و لطفاً توجه داشته باشید که قیمت فروش ذکر شده تنها در مرحله نهایی هنگام تسویه‌حساب نشان داده می‌شود.

قبل از سرمایه گذاری این نوع پول، خریداران بالقوه نوار صوتی ممکن است بخواهند یک را بررسی کنند بررسی جامع سامسونگ HW-Q990C، که به خاطر صحنه صدای فراگیر Dolby Atmos، باس قدرتمند و عملکرد خوب در هنگام پخش موسیقی مورد تحسین قرار گرفته است. از سوی دیگر، نوار صوتی رده بالا نمی تواند از سیگنال 4K120 عبور کند و پیشرفت ها در مقایسه با نسل قبلی نسبتاً جزئی بوده است. با این وجود، این سیستم بلندگو از نظر کیفیت صدا برای طرفداران سینمای خانگی که با قیمت 1000 دلار آمریکا در بازار هستند، یک گام بسیار رضایت بخش است.

با استفاده از «CANON23» در حین تسویه‌حساب، Samsung HW-Q990C را با قیمت 999 دلار آمریکا در BuyDig در اختیار بگیرید.

ابعاد ساندبار HW-Q990C Dolby Atmos (تصویر: سامسونگ)
ابعاد ساندبار HW-Q990C Dolby Atmos (تصویر: سامسونگ)

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!




منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-HW-Q990C-soundbar-with-650-watts-and-Dolby-Atmos-now-on-sale-with-a-gigantic-discount.731473.0.html