ساندبارهای HW-S800B و HW-Q600B Dolby Atmos سامسونگ تا 70 درصد تخفیف‌های فوق‌العاده دریافت می‌کنند.

به عنوان مثال، خرده فروشان معتبر BuyDig اکنون ساندبار Samsung HW-S800B Dolby Atmos را با راه اندازی بلندگوی 3.1.2 کانال و یک ساب ووفر اختصاصی به قیمت 299 دلار آمریکا با ارسال رایگان به فروش می رساند. برای دریافت این قیمت تخفیفی شدید، لطفاً پس از افزودن نوار صوتی به سبد خرید، کد کوپن “NNY” را اعمال کنید. قیمت صحیح در آخرین مرحله تایید در طول فرآیند سفارش نشان داده می شود و این معامله کاهش می یابد قیمت فعلی آمازون برای Samsung HW-S800B با 100 دلار آمریکا.

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1578 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

علاوه بر عرضه آتی تلویزیون‌های OLED جدید مانند LG C3 و G3، برخی از تولیدکنندگان در بخش سینمای خانگی نیز در حال آماده‌سازی برای عرضه جدیدترین نوارهای صوتی خود هستند. خوشبختانه، این بدان معناست که مدل فعلی این سیستم‌های صوتی به فروش می‌رسد، به همین دلیل است که چند ساندبار Dolby Atmos سامسونگ اکنون تخفیف زیادی دریافت کرده‌اند.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.