سامسونگ گلکسی تب اس 9: تصویر رسمی مطبوعاتی فاش شد که سه تبلت پرچمدار جدید را نشان می دهد

همانطور که رندرهای مبتنی بر CAD نشان می دهد، دومی طراحی سلف خود، از جمله بریدگی آن برای دو دوربین جلو را به همراه دارد. نشت @_snoopytech_ تأیید می کند که این مورد در مورد گلکسی تب اس 9 و گلکسی تب اس 9 پلاس نیز صدق می کند، که به نظر می رسد مانند مدل های سال گذشته دارای حاشیه نمایشگر نسبتاً ضخیم هستند. جزئیات دیگر هنوز فاش نشده است، اگرچه انتظار می رود سامسونگ سه تبلت جدید خود را به چیپست گلکسی اسنپدراگون 8 کوالکام 8 نسل 2 مجهز کند. گفته می شود، سامسونگ تبلت گلکسی تب اس 9 اولترا را به نمایشگری جدید، البته همچنان پنل OLED مجهز خواهد کرد. به طور جداگانه، مجموعه کامل لوازم جانبی سری Galaxy Tab S9 قبلاً ظاهر شده است که شامل محصولات جدیدی مانند S Pen Pro 2 و NotePaper Screen Case می‌شود.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-Tab-S9-Official-press-image-leaks-showing-three-new-flagship-tablets.726583.0.html

برای مرجع، MySmartPrice برای اولین بار یک تصویر مطبوعاتی از Galaxy Z Fold5 منتشر کرد، که آن را با مشابه Galaxy Z Flip5 دنبال کرد. متعاقباً، رولاند کوانت هدایایی از عکس‌های سری گلکسی واچ 6 را ارائه کرد و قصد سامسونگ برای ارائه چهار اندازه ساعت هوشمند در سال جاری را تأیید کرد. در مقایسه، سامسونگ به ارائه سه اندازه تبلت پرچمدار ادامه خواهد داد که احتمالاً به اندازه صفحه نمایش 11، 12.4 اینچی و 14.6 اینچی تقسیم می شوند و به ترتیب به عنوان Galaxy Tab S9، Galaxy Tab S9 Plus و Galaxy Tab S9 Ultra فروخته می شوند.