سامسونگ گلکسی اس 23 FE با اسنپدراگون 8 نسل 2 و اگزینوس 2200 معرفی می شود

@OreXDA و @Tech_Reve، دو افشاگر برجسته توییتر، اکنون می گویند که Galaxy S23 FE از Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 استفاده خواهد کرد. شایعه ای از Meeco توسط یکی دیگر از کاربران توییتر مشاهده شد @QaM_Section31 کاربر یک پیچ منحصر به فرد اضافه می کند – حداقل یک نسخه از پرچمدار مقرون به صرفه توسط Exynos 2200 محکوم به فنا می شود. فرآیند 4 نانومتری “بهبود” سامسونگ، به طور بالقوه به آن اجازه می دهد تا از سلف خود که در گلکسی اس 22 یافت می شود بهتر عمل کند.

@OreXDA اضافه می کند که گوشی های هوشمند با برند FE در آینده جایگزین انواع “Plus” خواهند شد. کمی دور از ذهن به نظر می رسد، به خصوص زمانی که Galaxy S23 FE به عنوان جایگزین گلکسی A7x معرفی شد. شایعه دو چیپست همچنین نشان می دهد که سامسونگ می تواند دوباره به رویکرد دو طرفه خود بازگردد. پس از آن دوباره، قرار بود بدون توجه به این کار، با گلکسی اس 24 که نشان دهنده بازگشت تراشه های اگزینوس است.

آنیل جایگزین کنید
Anil Replace – نویسنده ارشد فناوری – 1319 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2019
من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-S23-FE-tipped-to-arrive-in-Snapdragon-8-Gen-2-and-Exynos-2200-flavours.704834.0.htmlدیگر مشخصات گلکسی S23 FE شامل صفحه نمایش OLED 120 هرتزی و سه سنسور دوربین ISOCELL GN3 سامسونگ است. در نگاه اول، تفاوت چندانی با گلکسی S23/Galaxy S23+ وانیلی به نظر نمی رسد، اما ممکن است برخی از ویژگی های آن مانند شارژ بی سیم و یک شاسی تمام شیشه ای را از دست بدهد. ظاهراً این گوشی هوشمند با قیمت 699 دلار آمریکا به فروش می رسد و در سه ماهه چهارم 2023 وارد بازار می شود، اگرچه Vampire King شرکت Meeco می گوید ممکن است در اوایل ماه اوت عرضه شود.