سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا، گلکسی اس 23 اولترا را “بی ارزش” می کند زیرا وزن و پشتیبانی از شارژ به ظاهر تایید شده است.

دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2841 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

علاوه بر این، افشاگر تکرار می کند که S23 Ultra می تواند انتظار پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی را داشته باشد، چیزی که قبلاً در مورد آن صحبت شده است، و اینکه وزن از پرچمدار 2023 234 گرم است که 5-6 گرم سنگین تر از S22 Ultra است (استاندارد: 228 گرم؛ میلی متر موج مدل: 229 گرم). ظاهراً این افزایش وزن به دلیل «فریم فلزی عریض‌تر» است که Samsung Galaxy S23 Ultra از آن بهره می‌برد. سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا با انتظار بهبود عملکرد پردازنده، سخت‌افزار و نرم‌افزار دوربین بهبودیافته و بهره‌وری بیشتر در مصرف انرژی، مانند گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سال 2023 به نظر می‌رسد.

انتظار می رود که سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا نسبت به اس 22 اولترا تغییرات کمتری در طراحی داشته باشد.  (منبع تصویر: SmartPrix/Unsplash - ویرایش شده)
انتظار می رود که سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا نسبت به اس 22 اولترا تغییرات کمتری در طراحی داشته باشد. (منبع تصویر: SmartPrix/Unsplash – ویرایش شده)

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Looming-Samsung-Galaxy-S23-Ultra-makes-the-S22-Ultra-worthless-as-weight-and-charging-support-are-seemingly-confirmed.662819.0.html

این راهنمایی کننده این بیانیه را بر اساس عملکرد پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 در مقایسه با Snapdragon 8 Gen 1 SoC (که به طرز وحشیانه ای به عنوان یک تراشه آشغال شناخته می شود) بیان کرد. نشت معیار اخیر برای اولی، ظاهراً به عنوان بخشی از گلکسی اس 23 استاندارد، نشان داد که سرعت آن حدود 10 درصد بیشتر از دومی است و ممکن است حتی انتظار بیشتری از تراشه به عنوان بخشی از گلکسی اس 23 اولترا داشته باشیم. این باعث شد تا این منبع بگوید که دنبال کنندگان باید از خرید گلکسی اس 22 اولترا خودداری کنند، زیرا وجود گلکسی اس 23 اولترا در آینده، نسل قبلی خود را خریدی بیهوده خواهد کرد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

گزارش‌های متعددی ادعا کرده‌اند که سری گلکسی S23 سامسونگ بسیار شبیه به نسل قبلی خواهد بود و پرچم‌دار Galaxy S23 Ultra تنها با چند تغییر طراحی جزئی در مقایسه با S22 Ultra عرضه می‌شود. با این حال، در حالی که بسیاری از خریداران تلفن، ظاهر کاملاً تازه‌شده را به‌عنوان مهم برای تکرار جدید دستگاه‌ها ذکر می‌کنند، مطمئناً افراد زیادی هستند که بیشتر نگران ارتقاء قطعات هستند. این دلیل اخیر است که Ice Universe فریاد می‌زند که گلکسی اس 23 اولترا نسل قبلی خود را «بی‌ارزش» می‌کند.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

سامسونگ گلکسی اس 22 را در آمازون بخرید