سامسونگ ویژگی‌های دوربین جدید گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولرت را با آپدیت فریم‌ور بعدی تأیید کرد.

سامسونگ تغییرات آتی را برای سری گلکسی اس 23 در انجمن های زبان کره ای خود بیان کرده است. در حالی که این شرکت تنها مجموعه وصله‌های امنیتی می 2023 را در این ماه به پرچمداران فعلی خود آورد، بهبودهای دوربین مختلفی را برای به‌روزرسانی آینده برنامه‌ریزی کرده است. برای زمینه، این شرکت آخرین به روز رسانی دوربین محور را برای گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا در پایان ماه مارس منتشر کرد.

اکنون سامسونگ فاش کرده است که به زودی گزینه زوم 2 برابری را هنگام گرفتن عکس های پرتره اضافه خواهد کرد. در حال حاضر، برنامه دوربین سامسونگ سطوح زوم 1x یا 3x را ارائه می دهد. احتمالاً این مربوط به برش 12 مگاپیکسلی بدون تلفات در حالت 50 مگاپیکسلی سری گلکسی اس 23 خواهد بود، اگرچه این شرکت هنوز تأیید نکرده است که چنین است. علاوه بر این، سامسونگ همان بهینه‌سازی‌ها را برای ضبط ویدیو ارائه خواهد کرد. با این حال، ویژگی دوم ممکن است پس از ارائه ویژگی اول توسط سامسونگ وارد شود.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-confirms-new-camera-features-headed-to-Galaxy-S23-Galaxy-S23-Plus-and-Galaxy-S23-Ulrt-with-next-firmware-update.716559.0.html

همچنین، انتظار می‌رود سامسونگ بهبودهای مختلفی در حالت شب ارائه دهد، به‌علاوه مشکلات تصویربرداری HDR. همانطور که مطرح است، آپدیت بعدی سامسونگ با تمرکز بر دوربین باید ماه آینده ارائه شود. معمولاً، سامسونگ ابتدا به‌روزرسانی‌ها را در بازار داخلی خود منتشر می‌کند، به این معنی که ماه جولای ممکن است قبل از انتشار به‌روزرسانی‌های مشابه در سطح جهانی، به‌روز شود.