سامسونگ به‌روزرسانی با موضوع جام جهانی 2022 را برای Galaxy Watch5 و Galaxy Watch5 Pro منتشر کرد

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-releases-FIFA-World-Cup-2022-themed-update-for-Galaxy-Watch5-and-Galaxy-Watch5-Pro.670681.0.htmlالکس آلدرسون

الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 6938 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

در حالی که سامسونگ اسپانسر رسمی جام جهانی فوتبال 2022 نیست، این شرکت با جدیدترین به‌روزرسانی خود به دنبال این است که طعم مسابقات امسال را به سری Galaxy Watch5 بیاورد. با توجه به تغییرات این شرکت، به‌روزرسانی نوامبر 2022 یک صفحه ساعت جدید «Ball» را معرفی می‌کند که نمای کلی آن را در زیر ارائه کرده‌ایم. مانند سایر رابط‌های One UI Watch، صفحه ساعت Ball دارای چند گزینه سفارشی‌سازی است، با نزدیک به 40 ترکیب رنگ برای انتخاب، و همچنین گزینه‌هایی برای تنظیم رنگ‌های پیچیده و دست.

همانطور که اسکرین شات زیر مشخص می‌کند، سامسونگ برخی نشانه‌های آشکار را به پرچم‌های کشورهایی که واجد شرایط هستند، اضافه کرده است. برای انیمیشن، به نظر می‌رسد که همه پرچم‌ها حاوی انیمیشن‌های یکسان هستند و هر توپ بسته به سمتی که ساعت خود را حرکت می‌دهید به چپ یا راست می‌چرخد. علاوه بر این، به‌روزرسانی این ماه حاوی کدهای پایداری جدیدی است که سامسونگ آن‌ها را به عنوان بهبود اعلان‌ها و رفتار دستگاه توصیف می‌کند.

به‌روزرسانی AKV7 همچنین Galaxy Watch5 و Galaxy Watch5 Pro را از مجموعه وصله‌های امنیتی اندروید ژوئیه 2022 تغییر می‌دهد. به جای آنها، وصله‌های نوامبر 2022، احتمالاً فقط یک هفته قبل از اینکه Google آنها را با وصله‌های امنیتی جدیدتر جایگزین کند، وارد می‌شود. امیدواریم فاصله چهار ماهه بین وصله‌های امنیتی نشانه‌ای از چیزهایی که در سری گلکسی واچ 5 خواهند آمد نباشد. با توجه به اینکه سامسونگ از زمان معرفی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در ماه آگوست، تقریباً هیچ ویژگی جدیدی به ساعت One UI Watch اضافه نکرده است، به نظر می رسد که ساعت های هوشمند این شرکت به اندازه گوشی های هوشمند اخیرش از پشتیبانی نرم افزاری برخوردار نیستند.