ساعت هوشمند KOSPET TANK M2 تا 60 روز عمر باتری و تماس بلوتوثی دارد

همچنین می‌توانید از این ابزار برای ردیابی خواب و ورزش خود با بیش از 70 حالت ورزشی استفاده کنید. ردیابی خودکار ورزشی برای شش فعالیت از جمله پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری در دسترس است. از دیگر ویژگی های آن می توان به گزارش آب و هوا، زنگ هشدار و ماشین حساب اشاره کرد. این پوشیدنی دارای صفحه نمایش 1.85 اینچی (~47 میلی متر) با وضوح 320 در 385 پیکسل است و می توانید ساعت را با دکمه های کنار دستگاه یا با دستورات صوتی کنترل کنید.

باتری کبالت 380 میلی آمپر ساعتی تا 15 روز با استفاده معمولی عمر می کند. KOSPET ادعا می کند که دستگاه می تواند تا 60 روز در حالت آماده به کار دوام بیاورد. این ساعت در رنگ های مشکی و نارنجی، مشکی و قرمز یا مشکی خالص با بند سیلیکونی موجود است. در حال حاضر می توانید ساعت هوشمند KOSPET TANK M2 را در سراسر جهان با قیمت کاهش یافته 99.99 دلار آمریکا پیش خرید کنید. این گجت در آینده با قیمت 199.98 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید. این پوشیدنی از چین حمل می شود و انتظار می رود در اواسط ژانویه در ایالات متحده فرود آید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/KOSPET-TANK-M2-smartwatch-has-up-to-60-days-battery-life-and-Bluetooth-calling.675000.0.html

را ساعت هوشمند KOSPET TANK M2 اکنون از طریق AliExpress پیش فروش می شود. می‌توانید TANK M2 را از طریق بلوتوث 5.0 به تلفن هوشمند خود متصل کنید تا ویژگی‌هایی مانند تماس، اعلان‌های برنامه و پخش موسیقی را فعال کنید. ویژگی های بهداشتی دستگاه به عنوان نظارت بر اکسیژن خون و ضربان قلب ذکر شده است. با این حال، دقت این ابزارها مشخص نیست. برای مثال، بعید است که سنسورها تاییدیه FDA را داشته باشند.