ساعت هوشمند Garmin Venu GPS با عمر باتری پنج روزه تا 43 درصد تخفیف دارد

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Garmin-Venu-GPS-smartwatch-with-five-day-battery-life-discounted-by-up-to-43.684866.0.html

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

ساعت هوشمند Garmin Venu اکنون در آمازون در ایالات متحده و بریتانیا با قیمت کاهش یافته به فروش می رسد. مشتریان در هر دو کشور می توانند تا 43٪ تخفیف MSRP را پس انداز کنند. این پوشیدنی دارای GPS و ویژگی‌های ذخیره‌سازی موسیقی محلی است که با یک بار شارژ تا پنج روز دوام می‌آورد.

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

ساعت هوشمند Garmin Venu تا پنج روز عمر باتری دارد.  (منبع تصویر: گارمین)
ساعت هوشمند Garmin Venu تا پنج روز عمر باتری دارد. (منبع تصویر: گارمین)

ساعت هوشمند Garmin Venu در حال حاضر در آمازون تخفیف دارد. در ایالات متحده، مشتریان اکنون می توانند 150 دلار آمریکا یا 43 درصد از قیمت خرده فروشی 349.99 دلاری مدل طلایی با بند مشکی را صرفه جویی کنند و این پوشیدنی را با قیمت 199.95 دلار آمریکا خریداری کنند. انواع نقره ای با نوار خاکستری تیره و سیاه نیز به ترتیب به 209.95 دلار و 219 دلار آمریکا کاهش یافته است.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

ساعت هوشمند Garmin Venu.  (منبع تصویر: گارمین)
ساعت هوشمند Garmin Venu. (منبع تصویر: گارمین)

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین