ساعت هوشمند Garmin Fenix ​​7 بزرگترین تخفیف تاریخ آمازون را دریافت می کند

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1904 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

در این مثال، آمازون و بست بای، نوع رنگ نقره‌ای بسیار جذاب Garmin Fenix ​​7 را که به نوار گرافیتی نیز مجهز است، به قیمت 499 دلار آمریکا با ارسال رایگان به فروش می‌رسانند. این شامل یک تخفیف شدید 200 دلاری یا 29 درصدی از قیمت فهرست رسمی ساعت هوشمند و Camelcamelcamel است. تاریخچه قیمت نشان می دهد که این بزرگترین کاهش قیمت آمازون تا به حال برای Garmin Fenix ​​7 است. تا کنون، این پوشیدنی با قیمت متوسط ​​677 دلار فروخته شده است، که نشان می دهد به ندرت از هر نوع تخفیفی برخوردار شده است.

Garmin Fenix ​​7 را برای فروش با قیمت 499 دلار آمریکا در آمازون خریداری کنید یا بهترین خرید

جدا از اجزای بسیار مهم چند ورزشی مانند ماژول GPS دقیق، ضربان قلب و حتی حسگر اکسیژن خون، Garmin Fenix ​​7 مجهز به نمایشگر 1.3 اینچی همیشه روشن است و عمر باتری بسیار طولانی تا 40 روز را ارائه می دهد. به اصطلاح “حالت اکسپدیشن”. نیازی به گفتن نیست که این لباس پوشیدنی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و قاب پلیمری تقویت شده با فیبر آن باید بسیار انعطاف پذیرتر از اپل واچ معمولی یا گلکسی واچ سامسونگ باشد. از آنجایی که اکنون قیمت آن چند صد دلار کمتر از ساعت رقیب اپل واچ اولترا است، ممکن است این معامله ساعت هوشمندی باشد که برخی از علاقه مندان به فضای باز منتظر آن بوده اند.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

ساعت هوشمند گارمین Fenix ​​7 به کمترین قیمت فروش خود رسیده است (تصویر: Garmin)
ساعت هوشمند گارمین Fenix ​​7 به کمترین قیمت فروش خود رسیده است (تصویر: Garmin)

آمازون، بهترین خرید، تصویر: گارمین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Garmin-Fenix-7-smartwatch-receives-biggest-discount-ever-Amazon.719089.0.html