ساعت‌های هوشمند Garmin Venu 2 و Venu 2S به‌روزرسانی بتا 15.04 را برای گیمرها دریافت کردند.

تاکنون تنها یک دارنده ساعت هوشمند Venu 2 داشته است یک اشکال گزارش کرد، باعث یخ زدن پوشیدنی آنها پس از دانلود به روز رسانی 15.04 می شود. تیم گارمین هنوز به این بازخورد کاربر پاسخ نداده است. این به‌روزرسانی تنها می‌تواند از طریق هوا با یک نسخه سنتی ارائه شود، که به شما امکان می‌دهد نرم‌افزار را به‌صورت دستی بارگیری کنید، که برای تاریخ بعدی برنامه‌ریزی شده است. دارندگان ساعت‌های هوشمند واجد شرایط اکنون می‌توانند نسخه بتا 15.04 را با رفتن به منوی اصلی > تنظیمات > سیستم > به‌روزرسانی نرم‌افزار دانلود کنند.

گارمین منتشر کرد نسخه بتا قبل از انتشار 15.04 برای ساعت های هوشمند Venu 2 و Venu 2S. نرم‌افزار جدید فقط یک به‌روزرسانی را شامل می‌شود که یک فعالیت بازی را به پوشیدنی اضافه می‌کند. می‌توانید از این نمایه ورزش‌های الکترونیکی برای نظارت بر عملکرد بدن خود در حین بازی استفاده کنید.

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 1531 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Garmin-Venu-2-and-Venu-2S-smartwatches-receive-Beta-15-04-update-for-gamers.732921.0.htmlاین به‌روزرسانی نشان‌دهنده شروع چرخه بتا بعدی برای این پوشیدنی است. آخرین چرخه بتا با نام v13.xx در ماه می با به‌روزرسانی 13.12 به پایان رسید. این نرم افزار ویژگی هایی مانند توانایی بررسی برنامه های CIQ، بهبودهای ANT+ و اشکال برای مشکل اعلان های Hydration را به گجت ها آورده است. اگر صاحب ساعت هوشمند Garmin Venu 2 یا Venu 2S هستید و می‌خواهید به برنامه بتا بپیوندید، می‌توانید از طریق Garmin Connect این کار را انجام دهید.