ریلمی GT Neo5 SE را با چیپست جدید سری Qualcomm Snapdragon 7 به عنوان «کمترین SE در تاریخ» معرفی کرد.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7558 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Realme-teases-GT-Neo5-SE-as-least-SE-in-history-with-brand-new-Qualcomm-Snapdragon-7-series-chipset.701779.0.html

کوالکام سرانجام نسخه بعدی اسنپدراگون 7 نسل 1 را منتشر کرد که از اسنپدراگون 7 پلاس نسل 1 و اسنپدراگون 7 نسل 2 صرف نظر می کند و به عنوان اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 عرضه می شود. در نتیجه، ریلمی و شیائومی شروع به انتشار اسنپدراگون جدید کرده اند. گوشی های هوشمند 7 پلاس نسل 2 در رسانه های اجتماعی چینی. در حالی که Redmi Note 12 Turbo که به طور جداگانه پوشش داده می شود، اواخر این ماه عرضه می شود، ریلمی تایید نکرده است که اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 آن چه زمانی در دسترس خواهد بود.

مطابق با @TechnoAnkit1ریلمی عرضه دستگاه را در ماه آوریل آغاز خواهد کرد، اگرچه ما نمی توانیم هیچ مرجع رسمی در این مورد پیدا کنیم. صرف نظر از این، اولین اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 ریلمی GT Neo5 SE خواهد بود، سومین دستگاه سری GT Neo5 پس از GT Neo5 و GT Neo5 240W است. برای مرجع، GT Neo5 و GT Neo5 240W عملاً یکسان هستند، صرفه‌جویی در ظرفیت باتری، قابلیت‌های شارژ و گزینه‌های ذخیره‌سازی.

تا کنون ریلمی فاش نکرده است که GT Neo5 SE چه شکلی است و نه تفاوت آن با GT Neo5 یا GT Neo5 240W. با این حال، گفته می شود که این دستگاه «کمترین SE در تاریخ» خواهد بود، که احتمالاً اشاره ای به قدرت ادعایی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 است. گفته می شود، اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 عملکرد بسیار بهتری نسبت به اسنپدراگون 7 ارائه خواهد کرد. Gen 1 در حالی که انرژی کمتری برای بوت مصرف می کند. Snapdragon 7 Gen 1 تنها راه خود را به Reno8 Pro و CIVI 2 باز کرده است که اخیراً با نام Xiaomi 13 Lite در سطح جهانی عرضه شده است.