ریلمی 11 پرو پلاس با دوربین رقیب اولترا گلکسی اس 23 سامسونگ و دوربین آینه ای شیائومی 13 اولترا معرفی می شود

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

Realme 10 Pro+ را بخرید آمازون

این عکس از ماه ...
این عکس از ماه …
... ممکن است توسط این گوشی هوشمند گرفته شده باشد.  (منبع: ChuChu Jessie از طریق Weibo، GSMArena)
… ممکن است توسط این گوشی هوشمند گرفته شده باشد. (منبع: ChuChu Jessie از طریق Weibo، GSMArena)



منبع: https://www.notebookcheck.net/Realme-11-Pro-Plus-tipped-to-launch-with-Samsung-Galaxy-S23-Ultra-rivaling-Xiaomi-13-Ultra-mirroring-camera-hump.709468.0.htmlدیر اودونل

Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6227 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

تصور می‌شود که ریلمی به زودی مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند میان‌رده را عرضه خواهد کرد که به دوربین دیسک‌مانندی تغییر می‌کنند که ظاهراً شبیه به آخرین دستگاه اندرویدی ممتاز شیائومی است. همچنین گفته می‌شود که پرچم‌دار آن، “11 Pro Plus” با دوربین‌هایی عرضه می‌شود که حتی ویژگی سرفصل خارج از این جهان گلکسی اس 23 اولترا را تهدید می‌کند.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

همچنین تصور می‌شود که ریلمی در توسعه سری 11 از شیائومی الهام گرفته است – پرچمدار آن حتی در چیزی بسیار شبیه به رنگ سبز جدید 13 Ultra در آخرین ادعای خود ساخته شده است. ارائه دادن.

یکی از نمایندگان Realme اشاره می کند که سری 11 می تواند با عکاسی از ماه مطابقت داشته باشد (کامل با توپوگرافی با جزئیات دقیق) که از پرچمدار جدید سامسونگ انتظار می رود. نمونه شات برای حمایت از آن اظهارات

برآمدگی دور بزرگ دوربین ممکن است از نظر برند لایکا و تمام تقویت‌هایی که به آن اشاره می‌کند با پرچمدار جدید شیائومی مطابقت نداشته باشد، با این حال – با این وجود، “11 Pro+” برای به چالش کشیدن Galaxy S23 Ultra پشتیبانی می‌شود – از نظر حالت ماه بیش از حد آن. به این معنا که.

"Realme 11 Pro+".  (منبع: GSMArena)
“Realme 11 Pro+”. (منبع: GSMArena)

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین