رویداد غواصی عمیق عملکرد Ryzen 7000 اخیر AMD هند برخی از ویژگی های جالب Zen 4 را برجسته کرد.

ما همچنین فرصتی داشتیم تا با تعدادی از نمایندگان گروه فناوری Radeon صحبت کنیم، و آنها در مورد راه اندازی آینده RDNA 3 بسیار مشتاق به نظر می رسیدند. ظاهراً کارت‌ها در آزمایشگاه‌های خود «عالی عملکرد» دارند، اما ما اجازه می‌دهیم زمان و آزمایش خودمان در مورد آن قضاوت کنند. همچنین سر و صدای زیادی در میان جامعه علاقه مندان در مورد سری Ryzen 7000 X3D وجود داشت، اما AMD هیچ نظر خاصی در این مورد ارائه نکرد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

AMD میزبان یک جلسه غواصی عمیق درباره راه اندازی جدید Ryzen 7000 در هند بود

AMD میزبان یک جلسه غواصی عمیق درباره راه اندازی جدید Ryzen 7000 در هند بود

در حالی که پردازنده‌های AMD Ryzen 7000 راه خود را به کاربران نهایی می‌دهند، این شرکت اخیراً هفته گذشته یک رویداد تجربه غواصی عمیق را در بمبئی هند برگزار کرد. ما این فرصت را پیدا کردیم که برخی از سیستم های مجهز به AMD را بررسی کنیم و در مورد جنبه های مختلف این پردازنده ها و عملکرد آنها با نمایندگان شرکت صحبت کنیم.

وایدیاناتان سوبرامانیام

در حال حاضر، به نظر می رسد سری Zen 4 Ryzen 7000 نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت های خوبی ارائه می دهد. با این حال، ملاحظات هزینه انتقال به پلتفرم AM5 و این واقعیت که سازندگان مادربرد هنوز باید کارهای بهینه‌سازی روی BIOS انجام دهند به این معنی است که کاربران تمام تلاش خود را می‌کنند تا گزینه‌های خود را به طور کامل ارزیابی کنند یا قبل از شروع کار منتظر بمانند.

AMD Ryzen 9 7900X را در آمازون بخرید

Gigabyte Aorus X670E Master نمایش دمای بالای چیپست را نشان می دهد
Gigabyte Aorus X670E Master نمایش دمای بالای چیپست را نشان می دهد
AMD Ryzen 9 7950X واقعاً کار می کند
AMD Ryzen 9 7950X واقعاً کار می کند

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

یکپارچه‌ساز سیستم AMD و شرکای OEM از جمله Asus، MSI، Gigabyte، ASRock و Gtek همگی از بازی‌ها و ساخت‌های ایستگاه کاری علاقه‌مندی که بر روی پلتفرم Ryzen 7000 ساخته شده‌اند، به نمایش گذاشتند. تمامی سیستم های نمایشی مجهز به خنک کننده های AIO بودند. ما در طول زمان خود با این سیستم ها مشاهداتی داشتیم، از جمله:

  • AMD گفت DDR5-6000 نقطه شیرین سری Ryzen 7000 است. با این حال، ما هیچ مزیت عملکرد قابل درک در تغییر از DDR5-5600 به DDR5-6000 در بازی (تست شده با Far Cry 6 در 4K بدون افزایش مقیاس).
  • در هنگام تغییر حالت‌های DDR5، تاخیر محسوسی در آموزش حافظه وجود داشت. بازخورد به تیم مهندسی که روی سیستم عامل AGESA کار می‌کردند منتقل شد و آنها به آنها پاسخ مثبت دادند.
  • DDR5-6500 با معیارهایی مانند 7-zip مسطح و امتناع از اجرا بسیار ناپایدار بود.
  • ما متوجه شدیم که غیرفعال کردن Core Performance Boost می‌تواند ساعت‌های بوست را تا حدود 4.45 گیگاهرتز تمام هسته‌ای در Ryzen 7 7700X کاهش دهد. با این حال، این منجر به کسری عملکرد حدود 20٪ در معیار CPU V-Ray می شود.
  • در مورد دمای 95 درجه سانتیگراد که توسط AMD به عنوان “طبیعی” شناخته شده است، نگرانی زیادی از سوی جامعه اورکلاک وجود داشت. این شرکت همچنان معتقد است که این به هیچ وجه نباید بر عملکرد تأثیر بگذارد. هنگامی که در طول این رویداد تست معیار 7 زیپ را انجام دادیم، Ryzen 9 7950X به راحتی به مرز 90 درجه سانتیگراد می رسید در حالی که نزدیک به 187 وات مصرف می کرد.
  • ما همچنین گیگابایت Aorus X670E را با Ryzen 5 7600X مشاهده کردیم که دمای چیپست 152.6 درجه سانتیگراد را گزارش می کرد. این احتمالاً به دلیل سنسور بد است یا ممکن است یک اشکال سیستم‌افزاری باشد، و ما برای همین موضوع با گیگابایت تماس گرفته‌ایم.

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/AMD-India-s-recent-Ryzen-7000-performance-deep-dive-event-highlighted-some-interesting-Zen-4-quirks.662441.0.html

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین