روش های قیمت گذاری تبلیغات گوگل کدام هستند؟

تبلیغ کنندگان ممکن است بر این باور باشند که بودجه آن ها برای تبلیغ یک ماه یا حتی بیشتر دوام داشته باشد. حالا فکرش را کنید که یک جشنواره هم راهاندازی کرده باشید و بخواهید فروشتان را به حداکثر برسانید؛ نانتان در روغن است! زمانی که شما هزینهای برای این کار پرداخت کنید، گوگل کلمات کلیدی شما را در اولویت اول جستوجوی خود، قرار میدهد و از این طریق، وبسایت شما بازدید بیشتری داشته و میزان فروشتان هم بالاتر خواهد رفت. اینها کلمات کلیدی بسیار رقابتی هستند که در طولانی مدت سوددهی بیشتری خواهند داشت. این نکات نشان می دهد که تبلیغات گوگل برای هر کسب و کاری اهمیت زیادی دارد و اگر کسب و کاری دارید، با استفاده از آن می توانید فروش خود را متحول کنید. گوگل به دنبال یک راه حل جدید برای ترکیب کردن سرویس های نمایش تبلیغات و کسب درآمد خود در یک پلتفرم واحد بود. گوگل ادز (Google Ads) یکی از سرویس های مهم گوگل، حاصل تلاش گوگل برای بازسازی برند و ادغام همه امکانات تبلیغاتی اش در یک پلتفرم واحد است. ما منتظر جزئیات بیشتری درباره این تغییرات هستیم، ولی با توجه به چیزهایی که تا به حال خوانده ایم به نظر می رسد فرصتی عالی برای همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم شود تا از قدرت و توان تبلیغات آنلاین برای یافتن مشتریان جدید استفاده کنند.

میتوانند با روشهای آموزش داده شده به نتایج فوقالعادهای دسترسی پیدا کنند. اینکه از کدام روشهای تبلیغاتی استفاده کنید را به ما بسپارید. اما نکته جالبتر اینکه در این نوع تبلیغات، شما فرصت دارید که جزو اولین گزینههای گوگل هم باشید. میزان تاثیر تبلیغ در گوگل بر همه ثابت شده است اما اینکه چه چیز این تبلیغات را اینگونه موثر کرده است نیاز به توضیحات بیشتری دارد. نا گفته نماند، قطعا دیگر فاکتور ها نظیر طراحی سایت خوب، تجربه کاربری و قیمت ها بر میزان این اثربخشی و جذب تاثیر گذار خواهد بود. یک روش دیگر از تبلیغات که برای جلب توجه مشتری مناسب است.

شما می توانید با تاکتیک هایی همچون زمانبندی تبلیغات، هدف گیری جغرافیایی و هدف گیری بر اساس دستگاه هزینه های صرف شده در گوگل ادوردز را مدیریت کنید. سرانجام، گوگل یک سیستم مدیریت داده پایگاه داده توزیع شده عادی (RDBMS) معروف به Google F1 را بهطور خاص برای نیازهای تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کرد، که نیاز به یکنواختی قوی، مقیاس پذیری بالا در مراکز داده و پرس و جوهای SQL قدرتمند دارد. سوالی که برای هر کاربری که بخواهد از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کند مطرح می شود، این است که واقعاً هزینه تبلیغات گوگل چگونه محاسبه می شود؟ هدف از مزایده تعیین رتبه تبلیغ یا جایی است که تبلیغ در آن به نمایش گذاشته می شود.

در ادامه با ما همراه باشید. که البته باز هم کفایت نمیکند زیرا با دقتی که از گوگل سراغ داریم، امکان دارد ایرانی بودن شما را تشخیص دهد و اکانت گوگل ادز شما را مسدود کند. دنیای دیجیتالی که در آن زندگی میکنیم و خیلیوقتها از سرعتش عقب میمانیم، دائماً در حال تغییر و تحول است. خدمات تبلیغاتی هدیه پرتال، در حال حاضر شامل خدمات سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی و تبلیغات در گوگل میباشد. بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی از بابت دامنه سایت خود می توانید تبلیغات گوگل خود را به ما بسپارید. پارک نمایید. همچنین امکان تبلیغ روی دامنه های رایگان مثل TK وجود ندارد.

هزینه تبلیغات گوگل چگونه محاسبه می شود؟ اگر می خواهید بودجه تبلیغات گوگل خود را به صورت ماهانه اجرا کنید تنها کاری که باید انجام دهید محاسبه بودجه روزانه برای هر کمپین و سپس اختصاص دادن هزینه به ازای اولویت هر کمپین است. مشکل اصلی تبلیغات سنتی این است که محاسبه نرخ بازگشت سرمایه به سختی انجام میشود. بنابراین اهمیت رقابت در حوزه تبلیغات کلیکی افزایش می یابد. هرچیزی که توسط گوش به مخاطب رسانده شود، احتمال توجه و ماندگاری آن افزایش می یابد. قیمت کلیک پایینتر مستقیما در هزینه انجام شده برای دستیابی به اهداف کلان بازایابی تاثیرگذار است، اما ملاحظاتی در مورد تبلیغات کلیکی ارزان وجود دارد که لازم است در زمان آغاز کمپینهای تبلیغات کلیکی به آنها توجه کنید تا از به هدر رفتن بودجه تبلیغاتی خود جلوگیری کنید. در هر ثانیه حدود 2.3 میلیون جستجو در گوگل انجام می شود و اکثر صفحات نتایج جستجو شامل تبلیغات گوگل هستند.

حال که با نحوه درج تبلیغ در گوگل ادز آشنا شدید به معرفی بهترین شرکت ادوردز برای ساخت کمپین تبلیغاتی گوگل میپردازم. این سوال یکی از منطقی ترین سوالاتی است که به هنگام کار با گوگل ادوردز به ذهن افراد خطور می کند. گوگل به عنوان پربازدید ترین سایت موجود یکی از بهترین سایت هایی می باشد که می توانید توسط آن تبلیغات وب سایت خود را انجام دهید که در این روش تبلیغات وب سایت شما برای کلمات جستجو شده و مربوط به زمینه فعالیت شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. حذف دامین بین المللی از روی وب سایت : این راه راحت ترین مسیر برای اجرای این موضوع می باشد.

هر چه فرآیند کار ساده تر باشد نتایج بهتری به دست می آید و جذابیت تبلیغات آنلاین برای کسب و کارهای کوچک تر هم افزایش خواهد یافت. این بخش از گوگل ادز به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا پتانسیل تبلیغات آنلاین را بشناسند بدون این که با انبوهی از دستورالعمل های گوناگون سردرگم شوند. در چنین شرایطی باید بخش عمده ای از هزینه خود را در تبلیغات گوگل صرف کنید و بخش اندکی از آن را برای تغییرات و مواردی که ممکن است درست پیش نرود ذخیره نمایید. شما می توانید کلمات کلیدی با عملکرد کمتر یا بدون عملکرد را در بخش کلمات کلیدی منفی قرار دهید و جلو نمایش این تبلیغات به افرادی که قصد تبدیل ندارد را بگیرید. در واقع، قیمت تبلیغات در گوگل توسط ما تعیین میشود اما هزینهای که بابت هر کلیک پرداخت میکنیم به مهارت ما در برنامهریزی تبلیغات و نیز میزان رقابت تبلیغاتی در کلمات کلیدی هدف در گوگل بستگی دارد. پلتفرم بازاریابی گوگل (Google’s Marketing Platform)، سرویس دابل کلیک گوگل (DoubleClick) برای سفارش دهندگان تبلیغات را با بسته گوگل آنالیتیکس 360 تلفیق می کند. از این به بعد نام گوگل ادوردز به گوگل ادز تبدیل می شود و سرویس دابل کلیک گوگل برای سفارش دهندگان تبلیغات (DoubleClick advertiser products) بخشی از پلتفرم بازاریابی گوگل خواهد بود، در حالی که دابل کلیک برای نمایش دهندگان تبلیغات (DoubleClick for Publishers) و دابل کلیک تبادل آگهی (DoubleClick Ad Exchange) زیر مجموعه Ad Manager گوگل محسوب می شوند.

بنابراین برای تبلیغات گوگل سایت خود بی گدار به آب نزنید! در این مقاله قصد داریم به بررسی روش های قیمت گذاری تبلیغات گوگل بپردازیم تا بتوانید راحت تر از این امکان استفاده کنید. به این سیستم میگن تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز Google Adwords . تلفن های همراه زندگی مردم را زیر و رو کرده، هر یک از ما به کمک رسانه های اجتماعی به یک انتشار دهنده محتوا تبدیل شده ایم و تقاضا برای محتوای ویدیوئی بسیار زیاد است. اگر سایت شما سئو و محتوا ضعیفی دارد یا قصد این را دارید که در کسبوکارتان ره چند ساله را یکشبه طی کنید قطعاً تبلیغ در گوگل با جی ادورز بهترین راهحل شماست. البته در ادامه کار، میتوانیم کشورهای دیگری که تبلیغ ما در آنها نمایش داده شده است را ببندیم. با فعال کردن سرویس YouTube Premium دیگر تبلیغات به شما نمایش داده نمی شود.

تبلیغات در گوگل به مشابه یک سیم کارت اعتباری هستش، یعنی تا زمانی که شما پنل گوگل ادوردز خودتون رو شارژ کنید، می تونید تبلیغتون رو نمایش بدید و حسابی جذب مخاطب انواع تبلیغ در گوگل کنید. طور که میدانید، سرویس تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای مقیم ایران محدود شده است. سرویس تبلیغات گوگل Marketing Platform، تمام قابلیت های DoubleClick Digital Marketing و Analytics 360 suite را با یکدیگر ترکیب خواهد کرد و بعلاوه با معرفی Display & Video 360 (که مجموعه ای از امکانات DoubleClick Bid Manager، مدیریت کمپین (Campaign Manager)، استودیو (Studio) و Audience Centre را در بر دارد)، مدیریت کمپین ها را ساده تر خواهد نمود. این موضوع به شما اجازه می دهد پارامترهای خاص هر کمپین را به صورت جداگانه و مستقل از سایر کمپین ها در اکانت مدیریت و کنترل کنید.

البته بهتر است که روی دیگر سکه را نیز ببینیم. بهعبارتدیگر شما برای گوگل بودجه روزانه تعیین میکنید و در صورت رسیدن هزینههای شما به سقفی که برای آن تعیین کردهاید رسید، دیگر تبلیغ شما را نشان نمیدهد. تبلیغات گوگل یکی از راه کار های بسیار عالی برای افزایش ترافیک و جذاب مخاطبان هدف است که با استفاده از آن می توانید محصولات و خدمات خود را به مشتریان زیادی بفروشید. اما این افراد تازه کار بیشتر از سایرین به تبلیغات کلیکی (PPC) علاقه نشان می دهند و می خواهند بدانند، آیا می توانند از پس هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز بر بیایند یا خیر! پس همین حالا وبسایت ما را ببینید.

از دیگر مزایای گوگل این است که به شما این امکان را میدهد که در هر لحظه ببینید چند نفر بر روی تبلیغات شما کلیک کرده و وارد وب سایتتان میشوند. بازدید کننده به سایت دیگر می رود و تبلیغ شما به او نمایش داده می شود، این تبلیغ یک نوع یاد آوری است برای بازگشت آن ها به سایت شماست و بسیاری از شرکت ها از جمله آژانس تبلیغات آنلاین افراک بر روی ارائه ی این نوع از تبلیغات فوکوس کرده اند. همچنین، توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت های تبلیغات گوگل در ایران، به شما میگویند که فقط میتوانید روی چند کلمه تبلیغ کنید. اما در ابتدا ارائه یک توضیح کوتاهی در مورد تبلیغات در گوگل ادز ضروری است. برای استفاده از تبلیغات کلیکی، شما باید از سایتهای ارائه دهندهی این نوع از تبلیغات استفاده کنید. یکی از سوالات متداولی که بسیاری از کاربران می پرسند، این است که گوگل چگونه تبلیغات خود را قیمت گذاری می کند؟ اما گوگل ادوردز موارد متعددی در خود دارد که درک آن برای تبلیغ کنندگان تازه کار کمی دشوار خواهد بود. و همچنین به دلیل داشتن اعتبار بیشتر بازه زمانی طولانی تر خواهد بود.

این تغییرات باعث می شود صاحبان کسب و کار در استراتژی دیجیتالی خود بازنگری کنند و به همین دلیل است که گوگل تصمیم به بازسازی برند پلتفرم های سفارش تبلیغات، بازاریابی و نمایش تبلیغات خود گرفته است. اما اگر خواستید از استراتژی قیمتگذاری دیگری استفاده کنید میتوانید Or, select a bid strategy directly not recommended را زده و گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید قطعا برای پیشبرد هدف های خود از تبلیغات آنلاین استفاده می کنید. درصد موفقیت تبلیغات گوگل برای هر کسبوکاری منوط به مدیریت هوشمندانه و انتخاب هدفمند کلمات کلیدی دارد. گران قیمت ترین کلمات کلیدی در ادوردز و بینگ به ازای هر کلیک 50 دلار یا بیشتر هزینه خواهد داشت. زمانیکه شما حساب کاربری خود را ایجاد کردید، گوگل آستانه شروع را برای شما 50 دلار در نظر میگیرد. در بالا، تنظیمات اولیه مورد نیاز برای ایجاد تبلیغات را بررسی کردم، بقیه به شما امکان می دهد آنها را دقیق تر سفارشی کنید، و همچنین فرصت هایی برای تجزیه و تحلیل فراهم می کند. در این نوع تبلیغات برای اینکه میزان دسترسی کاربران نسبت به شما در شبکه نمایشی چند برابر شود می توان مدیریت تبلیغات را از طریق گوگل ادز با اتصال چنل یوتیوب به اکانت گوگل ادز انجام داد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار