رندرهای OnePlus 12R حداقل تغییرات طراحی را برای گوشی هوشمند اندرویدی زیر پرچمدار آینده نشان می دهد

11R از ابتدای عرضه در سال 2023 به قدری خوب عمل کرد که وان پلاس آن را دوباره با نام 12R عرضه می کند – طبق گفته شرکای فاش شده OnLeaks و MySmartPrice، حداقل. به نظر می رسد رندرهای جدید آنها دستگاهی را بسیار شبیه به برادر کوچکتر 11 نشان می دهد، دقیقاً تا حفظ سرسخت لبه های منحنی در دنیایی که توسط فریم های لبه صاف تسخیر شده است.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه


منبع: https://www.notebookcheck.net/OnePlus-12R-renders-expose-minimal-design-changes-for-upcoming-sub-flagship-Android-smartphone.735489.0.html

با این حال، طبق گفته‌ی Digital Chat Station، می‌تواند اولین و پیشرفته‌ترین پیکربندی حافظه داخلی 24 گیگابایتی رم/1 ترابایتی را داشته باشد – که ممکن است امتیاز فروش SuperVOOC 150 واتی Ace Pro/10T را به آن بازگرداند یا خیر.

11R همچنین به عنوان Ace 2 در چین فروخته می شود – بر این اساس، تصور می شود که 12R نیز به یک نسخه حرفه ای از همان بازار در همان بازار تبدیل شود، حتی اگر طبق شایعات در ابتدای سال 2024 عرضه شود. یکی دیگر از اطلاعاتی که معمولاً قابل اعتماد است، ایستگاه چت دیجیتال، ادعا می کند که این نسخه را در بنچمارک Geekbench پیدا کرده است که روی آن بنچمارک به عنوان OnePlus عمل می کند. PJA110.

از سوی دیگر، “12R” ظاهراً در راستای فناوری شارژ استاندارد 100 واتی SuperVOOC سری 11 است – که، همانطور که ممکن است با یک شارژر ارتقا یافته جفت شود، “گوشتیباتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی در مقایسه، کندتر به نظر می‌رسد.

دیر اودونل
Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6515 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

این نوع احتمالی R حتی ممکن است نمایشگر خمیده‌ای را در این نسل حفظ کند: یک پنل 1.5K AMOLED 6.7 اینچی با فرکانس 120 هرتز که توسط همان اسنپدراگون 8 نسل 2 از 11 استاندارد هدایت می‌شود. به طور خلاصه، ممکن است دستگاهی باشد که در اطلاعات قبلی به اشتباه 11RT نامیده می‌شود.

۱۱R را در Amazon.in بخرید