رندرهای آیفون SE 4 طراحی آشنا اما غیر الهام بخش و سه رنگ را به نمایش می گذارند

FrontPageTech و Ian Zelbo چند رندر عالی از iPhone SE 4 ترسیم کرده‌اند. این تلفن قرار است از شاسی iPhone XR، با صفحه نمایش 6.1 اینچی ناچ و یک دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی استفاده مجدد کند.

آیفون SE 4 در سه رنگ قرمز محصول، نیمه شب و نور ستاره ای عرضه خواهد شد. این گوشی دارای یک پنل IPS LCD با ناچ 6.1 اینچی و یک ماژول دوربین عقب انفرادی مانند آنچه در آیفون XR 2018 ارائه شده است. با این حال، این بریدگی فقط برای اهداف آرایشی است، زیرا ظاهراً این گوشی هوشمند دارای Face ID نخواهد بود. در عوض، صفحه‌ای از کتاب آی‌پدها را پاره می‌کند و از حسگر اثرانگشت کناری استفاده می‌کند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

یکی از مشکلات اصلی تمام مدل های آیفون SE که قبل از آیفون SE 4 وجود داشت، صفحه نمایش 4.7 اینچی آن ها بود. این، همراه با ارتقاء باتری، A15 Bionic SoC و قیمت 500 دلار آمریکا، آن را به یک میان رده عالی، حتی در سال‌های 2023-24 تبدیل می‌کند. ممکن است در بخش دوربین به دلیل سنسور 12 مگاپیکسلی انفرادی خود آسیب ببیند، اما بسیاری از کاربران با خوشحالی به دلیل عملکرد نرم و نرم، پشتیبانی از نرم‌افزار فوق‌العاده و ورود به اکوسیستم محبوب اپل، این سازش را انجام خواهند داد.

آیفون SE 4 “میان رده” آتی اپل قرار بود تغییراتی حاشیه ای اما اساسی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته باشد. با این حال، سنت قدیمی استفاده از سخت‌افزارهای جدید در شاسی‌های چهار نسل قدیمی زنده و جا افتاده است. اکنون، FrontPageTechبا همکاری Ian Zelbo، چند رندر آیفون SE 4 را طراحی کرده است. این ترکیبی از شایعات قبلی و برخی اطلاعات از منبع Jon Prosser است.

هدفون Beats Studio Buds TWS را در آمازون بخرید

iPhone SE 4 Midnight (تصویر از طریق FrontPageTech)
iPhone SE 4 Midnight (تصویر از طریق FrontPageTech)
iPhone SE 4 Starlight (تصویر از طریق FrontPageTech)
iPhone SE 4 Starlight (تصویر از طریق FrontPageTech)
iPhone SE 4 Product Red (تصویر از طریق FrontPageTech)
iPhone SE 4 Product Red (تصویر از طریق FrontPageTech)

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین