رقیب مدیاتک Apple M3 و Qualcomm Oryon توسط افشاگر Weibo شناسایی شد

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/MediaTek-s-Apple-M3-and-Qualcomm-Oryon-competitor-spotted-by-Weibo-leaker.717520.0.html

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

یک نمونه مهندسی که هنوز نام‌گذاری نشده است از سازنده تراشه تایوانی، ظاهراً چهار Hunter ELP (Cortex-X4) و چهار Hunter (Cortex-A720) را بدون هسته‌های کارآمد در ترکیب دارد. در حالی که برخی از کاربران حدس می زنند که این می تواند یک پیکربندی جایگزین Dimensity 9300 باشد، این تراشه به دلیل مصرف انرژی بالا احتمالاً برای لپ تاپ ها در نظر گرفته شده است.

آنیل جایگزین کنید
Anil Replace – نویسنده ارشد فناوری – 1363 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2019

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.

مدیاتک در حال توسعه یک SoC جدید با چهار هسته Cortex-X4 و چهار Cortex-A720 است. این لپ‌تاپ بر روی گره N4P TSMC تولید می‌شود و می‌تواند با لپ‌تاپ‌های نسل بعدی اپل و کوالکام رقابت کند.

پیکربندی CPU تراشه هشت هسته ای مدیاتک (تصویر از طریق Weibo)
پیکربندی CPU تراشه هشت هسته ای مدیاتک (تصویر از طریق Weibo)