ردیاب GPS Weenect XS با وزن تنها 27 گرم به تازگی رونمایی شد

ردیاب GPS Weenect XS جمع و جور است و تنها 27 گرم (~ 0.95 اونس) وزن دارد.  (منبع تصویر: Weenect)
ردیاب GPS Weenect XS جمع و جور است و تنها 27 گرم (~ 0.95 اونس) وزن دارد. (منبع تصویر: Weenect)

XS دارای 99.9 درصد پوشش شبکه است که با شبکه های 2G و 4G (NB-IoT و LTE-M) سازگار است. Weenect اعلام کرد که در آینده از 5G پشتیبانی خواهد کرد. یک ماژول GPS Thales با استفاده از سیستم‌های GPS، Galileo، Beidou و GLONASS به شما امکان می‌دهد در زمان واقعی ردیابی کنید و هر ثانیه موقعیت را تازه‌سازی کنید. ردیاب می تواند روشن شود، صدا ایجاد کند یا لرزش داشته باشد تا به شما کمک کند حیوان خانگی گم شده خود را پیدا کنید.

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

Weenect XS بوده است در اتحادیه اروپا فاش شد، با ادعای این شرکت این ردیاب کوچکترین و سبک ترین ردیاب GPS موجود در بازار است. ابعاد این گجت 60 × 23 × 12 میلی متر (~ 2.36 x 0.91 x 0.47 اینچ) و وزن آن تنها 27 گرم (~ 0.95 اونس)، تقریباً یک سوم وزن LandAirSea 54، یک دستگاه ردیابی مشابه است. XS که در رنگ‌های سیاه و سفید موجود است، اساساً برای ردیابی حیوانات خانگی شما طراحی شده است و لوازم جانبی قلاده مناسب برای گربه‌ها و سگ‌ها دارد. با این حال، می توانید از آن برای ردیابی سایر اقلام ارزشمند مانند ماشین نیز استفاده کنید.

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 1296 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

Weenect از ردیاب XS GPS رونمایی کرده است، یک ابزار بسیار سبک با وزن تنها 27 گرم (~0.95 اونس). شما می توانید از این دستگاه برای ردیابی گربه یا سگ خانگی خود با برنامه های کاربردی دیگر مانند پیگیری مکان ماشین خود در صورت سرقت استفاده کنید. این ردیاب از اتصال به شبکه های تلفن همراه 2G و 4G پشتیبانی می کند و با سیستم های GPS، Galileo و GLONASS سازگار است.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Weenect-XS-GPS-tracker-weighing-only-27g-was-just-unveiled.709728.0.html

XS دارای ضمانت مادام العمر است که نقص های ساخت و ساییدگی طبیعی را پوشش می دهد. ردیاب جی‌پی‌اس Weenect XS در ماه می با قیمت 49.99 یورو (55 دلار آمریکا) در آلمان به فروش می‌رسد و عرضه گسترده‌تری برای ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده است. شایان ذکر است که برای استفاده از برنامه باید اشتراک Weenect داشته باشید، با پرداخت ماهانه 9.99 یورو (9.99 دلار آمریکا) یا هزینه یکباره 149.99 یورو (169.99 دلار آمریکا) به مدت سه سال.

ردیاب جی پی اس Weenect XS می تواند برای ردیابی گربه ها و سگ ها استفاده شود.  (منبع تصویر: Weenect)
ردیاب جی پی اس Weenect XS می تواند برای ردیابی گربه ها و سگ ها استفاده شود. (منبع تصویر: Weenect)