ربات پاک کن Botslab M20 با پدهای چهار قلاویز و حوض خود تمیز شونده سرمایه گذاری جمعی است

این گجت از LiDAR داخلی، یک الگوریتم SLAM و یک حسگر اولتراسونیک برای حرکت در خانه شما و اجتناب از موانع استفاده می کند. M20 دارای یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ تا 180 دقیقه زمان تمیز کردن را ارائه می دهد. این ربات دارای یک ایستگاه اتصال خودکار تمیزکننده و خشک‌کننده هوا است. حوض دارای 4 لیتر (~135 fl. oz) آب تمیز و 3.5 لیتر (~118 fl. oz) مخازن آب کثیف است که به ربات اجازه می دهد تا مساحتی تا 2150 فوت مربع (~200 متر مربع) را تمیز کند. به علاوه، این گجت می‌تواند بی‌صدا کار کند و کمتر از ۳۵ دسی‌بل نویز تولید کند.

می توانید دستگاه را با استفاده از یک برنامه یا دستورات صوتی Amazon Alexa یا Google Assistant کنترل کنید. این ربات باریک است و ارتفاع آن 7.9 سانتی متر (~ 3.1 اینچ) است و می تواند از موانع 2 سانتی متری (~ 0.8 اینچی) بالا برود. شما در حال حاضر می توانید ربات ماپ Botslab M20 را زمانی که 399 دلار آمریکا به کمپین Indiegogo متعهد می شوید دریافت کنید. MSRP محصول 629 دلار آمریکا ذکر شده است. این شرکت به بسیاری از کشورها ارسال می کند و انتظار می رود این گجت در ژانویه ارسال شود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Botslab-M20-robot-mop-with-quad-mopping-pads-and-self-cleaning-dock-is-crowdfunding.667626.0.html

این ماپ ربات Botslab M20 در حال حاضر در Indiegogo سرمایه گذاری جمعی می کند. این شرکت ادعا می کند که این اولین موپ رباتی با پدهای چهارگانه است. بالشتک های غلتکی می توانند با سرعت 200 دور در دقیقه بچرخند و فشار حداکثر 10 نیوتن را برای تمیز کردن عمیق فراهم می کنند و ویژگی تشخیص فرش هوشمند این اطمینان را می دهد که دستگاه آب را روی سطوح نامناسب پخش نمی کند.