راه حل جدید خنک کننده سونی پلی استیشن 5 SSD با نویدبخش بهبود حرارتی ارائه می شود

سازنده لوازم جانبی Graugear از لوله حرارتی SSD دیگری برای پلی استیشن 5 پرده برداری کرده است. مانند G-PS5HS04 که این شرکت در حال حاضر می فروشد، PS5HS01-Cov با درایوهای SSD M.2 سازگار است و از طریق پدهای حرارتی کوچک تماس مستقیم برقرار می کند. بنا به دلایلی، PS5HS01-Cov طراحی متفاوتی نسبت به آن دارد G-PS5HS04اگرچه Graugear ادعا می کند که هر دو ظرفیت خنک کنندگی یکسانی را ارائه می دهند.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7525 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

در حالی که G-PS5HS04 یک پوشش آلومینیومی است، PS5HS01-Cov دارای یک عنصر آلومینیومی کوچکتر و یک لوله حرارتی مسی به طول 7 میلی متر است. به نظر می‌رسد که Graugear لوله حرارتی را به اندازه‌ای بلند کرده است که برخلاف G-PS5HS04 توسط محفظه فن پلی‌استیشن 5 نیز خنک شود. در مقایسه، G-PS5HS04 بدون تماس مستقیم در کنار محفظه فن قرار می گیرد. احتمالاً راه‌حل جدید Graugear با استفاده از مواد کمتری نسبت به G-PS5HS04، خنک‌کننده قابل مقایسه را ارائه می‌کند.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Sony-PlayStation-5-SSD-cooling-solution-arrives-promising-improved-thermals.700858.0.html

به گفته این شرکت، PS5HS01-Cov می تواند دمای SSD را بین 15 درجه سانتی گراد تا 25 درجه سانتی گراد کاهش دهد تا دوام و عملکرد SSD را بهبود بخشد. در حال حاضر، Graugear در حال فروش است PS5HS01-Cov برای 37.69 یورو، که تقریباً 10 یورو گرانتر از G-PS5HS04 است. Graugear هنوز قیمتی را در آمریکای شمالی اعلام نکرده است، اما ما تصور می کنیم که لوازم جانبی در نهایت در آنجا در دسترس خواهد بود. برای مرجع، G-PS5HS04 با قیمت 29.95 دلار آمریکا در ایالات متحده به فروش می رسد. لطفا ببینید وب سایت Graugear برای جزئیات بیشتر