دو ویژگی جدید MIUI 15 به صورت آنلاین درز کرد

با اينكه شیائومی هیچ اطلاعیه رسمی در مورد تاریخ راه اندازی سیستم عامل موبایل MIUI 15 نداده است، بیشتر افشاگری ها و شایعات به دسامبر 2023 اشاره می کنند. این با چرخه به روز رسانی نرم افزار اصلی یک ساله شرکت مطابقت دارد. جای تعجب نیست که خانواده گوشی های شیائومی 14 با رابط کاربری MIUI 15 به صورت خارج از جعبه راه اندازی می شوند.

کودروت نیستور
Codrut Nistor – نویسنده ارشد فناوری – 6055 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2013

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

تیزر MIUI 15 23.7.14 Alpha (منبع: MIUI)
تیزر MIUI 15 23.7.14 Alpha (منبع: MIUI)




منبع: https://www.notebookcheck.net/Two-new-MIUI-15-features-leak-online.734876.0.html

همانطور که توسط کد یک بیلد آزمایشی آلفا که اخیراً منتشر شده نشان داده است، MIUI 15 شامل دو ویژگی مفید خواهد بود. مورد اول یک کلیپ بورد قدرتمندتر و انعطاف پذیرتر است و دومی قابلیتی را به کاربران می دهد که تا کنون برای برنامه های شخص ثالث محفوظ است، یعنی توانایی پمپاژ صدا تا 200٪.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

در حالی که کلیپ بورد توانایی کپی-پیست کردن عکس‌ها و فایل‌ها را علاوه بر بلوک‌های متن به دست می‌آورد، تجربه صوتی با تغییر منوی تنظیمات سریع جدید که می‌تواند برای افزایش حجم صدا تا 200% استفاده شود، بهبود می‌یابد. تا کنون، کسانی که به تجربه صدای بلندتری نیاز داشتند، معمولاً به اکولایزرهای صوتی شخص ثالث و برنامه های کنترل صدا متوسل می شدند.

بر اساس اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است تلگرام و به سرعت توسط وب سایت محبوب Xiaomiui به مخاطبان بیشتری ارائه شد، MIUI 15 با پیشرفت های قابل توجهی در دو زمینه کلیدی، یعنی کلیپ بورد و ویژگی های مرتبط با صدا ارائه خواهد شد. طبق معمول، باید در نظر داشت که تمام این تلاش ها نرم افزاری در حال پیشرفت است و همه چیز تا زمان انتشار می تواند تغییر کند.