دوچرخه الکترونیکی Tout Terrain Pamir One E-Expedition از راه رسید

را دوچرخه الکترونیکی Tout Terrain Pamir One رسیده است. در جشن راه اندازی جدیدترین دوچرخه E-Expedition این برند، تنها 100 دستگاه از دوچرخه برقی موجود است. در اوایل این ماه، این مدل a جایزه طلای یوروبایک 2023. Pamir One از واحد دنده موتور Pinion E1.12 جدید و یک تسمه درایو کربنی گیت با Smart.Shift برای تعویض سریع دست و پا استفاده می کند.

موتور پامیر وان حداکثر 85 نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد و با باتری 700 وات ساعتی ذخیره شده در لوله پایین همراه است. شما همچنین می توانید یک باتری افزایش دهنده برد اضافه کنید. دوشاخه تعلیق کربنی Tout Terrain Adventure II سواری شما را راحت‌تر می‌کند و چرخ‌های 29 اینچی با لاستیک‌های Schwalbe Jonny Watts 365 چسبندگی را فراهم می‌کنند. می توانید از قفسه E-Expedition Tout Terrain با ریل EX برای حمل بار استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این برند می توان به گلگیرهای مشکی مات و چراغ جلو و ترمز سوپرنوا برای حفظ امنیت شما اشاره کرد.

به علاوه، می‌توانید مدل جدید Tout Terrain را از طریق برنامه FIT E-Bike Control کنترل کنید، که به شما امکان می‌دهد از Komoot برای برنامه‌ریزی مسیر و پیگیری سفر خود استفاده کنید. قاب آلومینیومی 6061 در اندازه های کوچک، متوسط ​​و بزرگ موجود است و بارهای تا 180 کیلوگرم (~397 پوند) را تحمل می کند. وزن دوچرخه مشخص نیست. اکنون می توانید دوچرخه الکترونیکی Tout Terrain Pamir One را که در رنگ «Taureg Matte» عرضه می شود، از 7999 یورو (8767 دلار آمریکا) خریداری کنید. سازنده آلمانی این مدل را با افزایش هزینه های حمل و نقل به خارج از اتحادیه اروپا در سراسر جهان تحویل می دهد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Tout-Terrain-Pamir-One-E-Expedition-e-bike-arrives.728737.0.html